SupR-meet
|
|
peterra | Date: Monday, 26.January.2009, 00:07 | Message # 1 |
Acolyte
Group: Ulkopuolinen
Status: Offline
| FinH-meetist mulla on kaikesta huolimatta ihan hauskoja muistoja ja sen takia toivoisinkin, että suprin kanssa voitaisiin järjestää jotai vastaavaa. Sen ei välttämättä tarvi tapahtua lähitulevaisuudessa, mutta mikäli tämmöiselle oikeasti on taas innostusta kuten viimeksi haluaisin ehdottomasti, että tässä kohtaa suunnitellaan jo hyvissä ajoin mahdollisia ajankohtia ja paikkoja, koska muuten nää tahtoo jäädä ellei olla ajoissa liikkeelle. Itse näkisin esim. kesällä jälleen uuden mahdollisuuden ja olisi ihan mukava tutustua porukkaan ihan realistsa kun kuitenkin jo kohtuu kauan tässä hyppinyt SupR-channelil. Tähän vielä lopuksi haluan nostattaa esille sen faktan, että viime meeting FinHin kanssa johtu klaanissa erinäisiin riitoihin (en tiedä oliko ne edes mitenkään kytköksissä, mutta alamäki joka tapauksessa alkoi hyvin pian meetin jälkeen). Ehkäpä tässä on itse kukin noista ajoista aikuistunut ja oppinut ainakin itse toivon niin... Mutta tällaisen tapahtumasarjan välttämiseksi sanon jo nyt pari asiaa, että kaikki osaa asennoitua oikein, mikäli semmonen meet joskus saadaan aikaiseksi, koska tää itselle ehkä osittain aiheutti jotain härdelliä tai "tuntemuksia" ensimmäisel kertaa: -pitää muistaa, että tunnetaan toisemme nettimaailmasta ELI toiset meistä käyttäytyvät netissä eri tavalla kuin todellisuudessa naamakkain. Tämän takia on syytä heti painottaa sitä, että se mukavin tyyppi netissä saattaa todellisuudessa osoittautua "ei-lainkaan-sinun-tyyliseksi" ihmiseksi todellisuudessa -asennoitukaa siten että kaikilla olisi hauskaa ja opetelkaa näkemään ihmisistä nettirooli ja irl-rooli ennenkuin astutte mihinkään lanille tai taapaamiseen, älkää luoko nettikokemusten perusteella liian "vahvoja" mielikuvia tietystä ihmisestä, se voi johtaa todella vaikeaan olotilaan molemmin puolin kun ootte kasvokkain ja toinen ei vastaa yhtää niitä odotuksia mitä itsellä oli, tämä ongelma yleensä poistuu mikäli joku pystyy olemaan netissä täysin samanlainen kuin irl, itse en siihen tähän mennessä ole pystynyt. Nää oli vaan tämmösiä henkilökohtaisia kokemuksia, toivon, ettei semmosest meetingstä seuraa mitään pahaa klaanille ja ettei käy juuri niinkuin finhille että porukka todella irtaantuu toisistaan.
I believe in God, I only spell it nature!
|
|
| |
Rumiluz | Date: Monday, 26.January.2009, 00:14 | Message # 2 |
Ghoul
Group: SupR
| Hyvä idea, veliseni. Itsehän olen sen verran kiva ihmisenä, että mitään ognelmia ei ole vielä ollut nettituttavuuksien kanssa. Mut hei oon ainakin mukana tässä, katellaan mitä muut sanoo.
|
|
| |
Akee | Date: Monday, 26.January.2009, 00:20 | Message # 3 |
Fiend
| Joo oon messis Tällaisten avulla kuitenkin tutustuu rumin kaltaisiin hienoihin ihmisiin. :]]]]] Added (26.January.2009, 1:20 Am) --------------------------------------------- =D=D=DD Toi muute kuulostaa iha joltai seurustelu-ohjeelt. " Muistahan Jenni että se Tomi netistä ei välttämättä ole kuka hän sanoo olevansa. Netissä on kultapieni monia vaaroja, älä luota keneenkään netissä kultaseni. "
|
|
| |
Smokn | Date: Monday, 26.January.2009, 06:15 | Message # 4 |
Ghoul
| Joo messis ollaan, mut peterra kyl se porukka vaa yhteni siitä finh meetistä oikeasti, mut sul oli eri tilanne koska lähdit klaanista jne.
Aravirta Peltonen-Pirnes-Hentunen AJ.Niemi - Mr. X Riksman '2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'
|
|
| |
taisteluorava | Date: Monday, 26.January.2009, 12:30 | Message # 5 |
Ghoul
Group: Kovin Järjestysmies
| Tästä on jo ollut paljon juttua aikasemminkin, pekka ei vain ole ollut paikalla. Mutta tosiaan että aijoissa pitäisi sitten suunnitella.
|
|
| |
Ninpou | Date: Monday, 26.January.2009, 13:49 | Message # 6 |
Fiend
| olisin mukana mutta tää vitun ikäraja on 18v. gg
http://www.youtube.com/watch?v=g9mVkhCCOgI JONSUUU !
|
|
| |
Naamis | Date: Monday, 26.January.2009, 16:21 | Message # 7 |
Acolyte
Group: Friends
| Suurin osahan suprista on alle 18?
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Monday, 26.January.2009, 16:26 | Message # 8 |
Necromancer
| Juu, Ninpou on oikeessa tuosta ikärajasta.. Klaanissa on aika paljon nuoria vielä.. foot, peluri, minä, ninpou, kou, misha jne.. Jotka on alle 18v ja tuskin pääsisivät tulemaan.. Mutta miksei vanhemmat pelurit voisi järjestää itselleen tuollaisen Mutta en tuosta riidoista tiedä, ehkä, ehkä ei.. Jostain se silloin ailkoi? Toivottavasti tänne ei tule sellaisia :/
Kou, olet sankari!!
|
|
| |
LIC | Date: Monday, 26.January.2009, 16:48 | Message # 9 |
Statue (wau)
Group: Arvostettu Shamu
| Quote (Akee) =D=D=DD Toi muute kuulostaa iha joltai seurustelu-ohjeelt. " Muistahan Jenni että se Tomi netistä ei välttämättä ole kuka hän sanoo olevansa. Netissä on kultapieni monia vaaroja, älä luota keneenkään netissä kultaseni. " kiitos puhuit minusta..... Helvetti täytyy katsella tätä hommaa täytän vasta 19.8 18v... Mutta nyt on varmaan turha mitään lupailla tässä vaiheessa.
|
|
| |
Smokn | Date: Monday, 26.January.2009, 17:20 | Message # 10 |
Ghoul
| Hakihan Manakin Rainille lonkeroo vaik se oli 17v
Aravirta Peltonen-Pirnes-Hentunen AJ.Niemi - Mr. X Riksman '2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Monday, 26.January.2009, 17:21 | Message # 11 |
Necromancer
| Eikö LIC olekkaan vielä yli 18? Oon luullu kokoajan, että oot jotai +20v... XD Kaikkee ei voi tietää ;/ Minä en oo tulossa, kun oon vaa vasta joku 15vee ;[
Kou, olet sankari!!
|
|
| |
Rumiluz | Date: Monday, 26.January.2009, 18:46 | Message # 12 |
Ghoul
| En näe mitään syytä harrastaa ikärasismia. ;o
|
|
| |
Smokn | Date: Monday, 26.January.2009, 18:48 | Message # 13 |
Ghoul
| Quote (Rumiluz) En näe mitään syytä harrastaa ikärasismia. No siel kuiteski ryypätään ja leirintäalueellakin tarvihtee nimiä ja osotteita lappuun jos jotain käy + ilman ikärajaa tästä vois tulla liian iso meeting eikä voi heittää tissi kakka pylly vitsejä
|
|
| |
Misha | Date: Monday, 26.January.2009, 19:20 | Message # 14 |
Abomination
| tissi kakka pylly vitsit on kyl mun arkipäivää mutmut
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Monday, 26.January.2009, 19:24 | Message # 15 |
Necromancer
| Noniin, kuten smoke sanoi, vanhemmat kittaa kaljoja sun muuta, leirintäalueella nimet, jne ja kiva jos vanhemmat kuulee ku oma lapsi seikkailemas tuntemattomien kanssa jossain metsässä.. Kannattaa vaan odottaa kun on täysikäinen :/ Divin nimmarin kerkii saada myöhemminkin... Jos enää kerkiin :/
Kou, olet sankari!!
|
|
| |