Micronae Supremacy
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Forum moderator: Divinesia, Pelur1, LIC, Misha  
SupR-meet
NaamisDate: Monday, 26.January.2009, 20:00 | Message # 16
Acolyte
Group: Friends
Status: Offline
Mutta jos Supr päätyy samankaltaiseen ratkaisuun kuten Finh päätyi viime kesänä, eli siis mennä ensiksi jonnekkin pelikahvilaan pelailemaan ja sieltä sitten leirintäalueelle dokaamaan, niin sinne pelikahvilaan vois nuoremmatkin mennä ja vanhemmat sieltä sit jatkoille ja nuoremmat nukkumaan smile

tonttu-miesDate: Monday, 26.January.2009, 20:04 | Message # 17
Necromancer
Group: SupR
No niinhän se olisi yksi mahdollisuus.. Mutta, tuskin mä siltikään kehtaisin tulla..
Häikäisisin mun todellisilla skilleillä teiät sokeiksi.. ;/

;O Off-topic kysymys.. Onko naama SupRissa millää accolla?

Kou, olet sankari!!

NaamisDate: Monday, 26.January.2009, 20:12 | Message # 18
Acolyte
Off-topic vastaus

Added (26.January.2009, 9:12 Pm)
---------------------------------------------
en

peterraDate: Monday, 26.January.2009, 21:26 | Message # 19
Acolyte
Group: Ulkopuolinen
@Smokn
En tiedä voidaanko puhua porukan tiivistymisestä kyllä FinH-meetingin kohdalla. Mä en ollut suinkaan ainoa, joka häipyi pian ks. meetingin jälkeen klaanist vaan sen jälkeen pikkuhiljaa porukka täysin irtaantu toisistaan. Ensimmäiseksi syyksi näen edelleenkin Bobletin mukana heilumisen, mutta siis eipä ole ks. porukka joka tuolla LANilla tapasi sen koommin samassa klaanissa pelannut.

Jos lähdetään siitä, että siel olit sinä, angryfin, udrox, rain, cata, mana, capu, arirmind, minä (unohdinko jonkun btw?) niin mietitään, että mä lähdin bobletin ja mun riitojen seurauksena klaanista aika pian sen jälkeen, sen jälkeen arirmind ja mana menivät inactive, capu semi-inactive ja cata myös inactive, enkä oo edes sen jälkeen nähnyt koko war3:ssa btw. Klaaniin jäivät angryfin, udrox, rain ja sinä, oikeastaan ainoat jotka jäi oikeasti finhiin vielä pelaan. Sen jälkeen bobletin häsläyksen ja klaanin lopullinen tuhoutuminen, jonka jälkeen myös rain lähti pois klaanista ja loppupeleis myös sinä menit supriin ja siinä välis viel ncrw kuten myös minä. Angryfin ja UDRox ovat molemmat inaktiivisia.

En tiedä onko tää vaan yksittäisten tapahtumien summa, mutta olisin veikannut, että mikäli tämä ks. lan olisi oikeasti lähentänyt tiimiä merkittävästi kaikki pelaisivat edelleen FinH-tagin alla ja ainoastaa muutama olisi mennyt inactive. Kuitenkin faktat puhuu päinvastaista; mun mielestä siinä meetis tuli monta mukavaa tuttavuutta, mutta ei se kyl täydellisesti onnistunut buustamaan yhteisöllisyyden tunnettakaan.

I believe in God, I only spell it nature!

SmoknDate: Monday, 26.January.2009, 22:15 | Message # 20
Ghoul
Hyviä pointteja.

Kyllä se meetti ainaki mulla vahvisti suhteita kaikkiin. udrox meni inttiin sen takia ollu ny inactive ku ei halunnu jäädä koukkuun intin alla tjsp. alkoi valmistautua sinne. Arskahan alko pelaa SC. Mana alko opiskelemaan ja capu on qp ja oli. Catahan smurffailee ja abusaa tuonki tuosta mitä angrylta kuullut, sen joku accountiki sai bannit että liekö cheattaillu. Ja angry alotti pelaa niinä aikoina vain dotaa ku liityttii ncrew'stä qpooliin. (Angryhän on nyt QPoolin dota teamin kapteeni)

Aravirta

Peltonen-Pirnes-Hentunen
AJ.Niemi - Mr. X
Riksman

'2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'

ArirmindDate: Monday, 26.January.2009, 22:24 | Message # 21
Ghoul
Kaikella aikansa. Enpä usko et tollatteet naavaparrat niinku mana ja capu saa ikinä samallaista innostusta warcraftiin kun joskus aikanaan niillä on ollu. Capuki pelannu melkein ajanlaskun alusta saakka tätä. En tunnusta että meetillä ois ollu vaikutusta inactiivisuuteen, eikä välttämättä muutkaan.

Voihan kuitenki olla, että meetti oli alitajuisesti eräänlainen finaali. FinH loutiin, kasvo, järjesti sotia, lopuks kävi läpi kauden wco:ta ja nyt kokoonnutaan tähän maisteleen ohrapirtelöä. "Uudet liigat, linjaukset ja ihmiset, mutta eiköhän tää oo jo nähty". Tietoisesti en ajatellu näin, jostain syystä vain innostus hiipui. FinH kuitenki eli ja kasvo kokonaisen vuoden ja meetti pidettiin sen huippukohdassa.

DivinesiaDate: Monday, 26.January.2009, 23:44 | Message # 22
<3
Group: Kovin Järjestysmies
Quote (Arirmind)
FinH kuitenki eli ja kasvo kokonaisen vuoden ja meetti pidettiin sen huippukohdassa.

Vieläkin harmittaa että moinen jäi välistä. Mutta hyvinhän tuo porukka suhtautu edelleen senkin jälkeen. Jeps, tuo miitti saatto olla jonkinlainen päätös FinH:lle, mutta ei siitä miitistä paska maku kellekkää jääny. Onnistunut tapahtuma, forever hearts to Mana! smile

Quote (peterra)
mutta olisin veikannut, että mikäli tämä ks. lan olisi oikeasti lähentänyt tiimiä merkittävästi kaikki pelaisivat edelleen FinH-tagin alla ja ainoastaa muutama olisi mennyt inactive.

Pitää kuitenkin muistaa että tässä on kyse (jo vanhasta) pelistä, ei ihmisten välisestä suhteesta. Toki se että lähentyy muihin lisää sitä hyvänolon tuntoa tulla online, mutta jos kiinnostus lopahtaa, se lopahtaa. Miitti varmasti lähensi ihmisiä kyllä sitten keskenään. Tähän vaikea kommentoida, ku ei ole kokemusta.

MUTTA:

Tässä topicissa ois hyvä käydä SupR-miittiä, ei avautua FinH-miitistä. Eiköstä juu?

Kesä kuulostais parhaalta luonnollisesti. Itsekkin lähen toivottavasti sitten syyskuussa Alankomaihin puoleksi vuodeksi, joten fyysinen liidauspuoli jää vähäiseksi. Eli, kesällä, hyvä fiilis, päivällä pelejä, illalla pelejä & juomaa ja yöllä juomaa & urotekoja.

Mitä vielä kommentoin tuohon ikään, että oli järjestäjänä minä tai muu, en ala kyselemään mitään lupalappuja vanhemmilta. Ja lakiahan tässä vain noudatetaan... 18 k, ainakin yöpyvien osalta.

Ja mitä tulee tuohon että Irl on eri hemmo mitä bnetis... Hmm... Olen ainakin ite laittanu aktiivisesti juttuja ja koittanu kertoa tarinoita jotka kuvastaa mimmoinen olen. Eli realistista kuvaa tässä annetaan. smile

Tulipa tekstiä. ^^

When darkness falls
we are reborn

RyanDate: Tuesday, 27.January.2009, 01:01 | Message # 23
Acolyte
Group: Ulkopuolinen
Itsellä ehkäpä suurin warcraftiin liittyvä vitutus juurikin tuo, että meet jäi välistä mahdottoman rahatilanteen takia. sad

Itse voisin tuohon SupR meettiin ottaa osaa kunhan vain saan ujutettua jonkun smurffin klaaniin. ^^ Porukkaa varmasti taas tulisi paikalle, mutta tämä tulee todennäköisesti kaatumaan siihen että kukaan ei ala tuota tapahtumaa järkkäämään... Divihän sen voisi hoitaa mutta silloin meet varmaan tapahtuisi jossain susirajan takaisessa metsikössä. :D:D

NinpouDate: Tuesday, 27.January.2009, 04:07 | Message # 24
Fiend
miks oon vasta 17v kesällä -.- no en jaksa hesaan tai minnekkää muuhunkaa tulee pelailee ku voi kotonaki pelailla tongue

kuluttais turhaa rahaa

http://www.youtube.com/watch?v=g9mVkhCCOgI

JONSUUU !

Message edited by Ninpou - Tuesday, 27.January.2009, 04:07

Pelur1Date: Tuesday, 27.January.2009, 12:54 | Message # 25
Necromancer
Quote (Ninpou)
no en jaksa hesaan

Tuo just, täältäkään ei oo ku se vajaa 400km hesaa, jos tulee junalla niin maksaa ainaki sen 50€ suuntaansa, ja 17v tyypit like me ei paljon autoilla vielä ajele..

Mut jos tämmönen vastaava meet voistas järjestää lähempänä Jyväskylä - Kuopio alueella niin tottakai osallistuisin, tosin tässä taas tulee se et suurin osa pelaajista varmaan asustaa siel pääkaupunkiseudulla, ja matka tänne päin maksaa saman verran kun se minun ja muiden savolaisten tuleminen sinne Kehä3 sisäpuolelle, ja onko täällä päin edes mitään pelikahviloita, vai onko ne vaan helsinkiläisten huvia?

Tulevaisuudessa, jos sitä on, varmasti täysi-ikäiseksi päästyäni osallistun meetteihin kun saan omalla autolla liikuttua miten haluan.

Quote (Divinesia)
en ala kyselemään mitään lupalappuja vanhemmilta.

xD reps, ofc et eihän me mikään urheiluteam olla joka on lähössä jonnekki harjotusleirille :DD

Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

SmoknDate: Tuesday, 27.January.2009, 13:33 | Message # 26
Ghoul
Quote (Pelur1)
harjotusleirille

Kittaaminenhan tarvitsee treenausta.. Eiku siis warcrafti joo

Aravirta

Peltonen-Pirnes-Hentunen
AJ.Niemi - Mr. X
Riksman

'2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'

DivinesiaDate: Tuesday, 27.January.2009, 13:39 | Message # 27
<3
Quote (Ryan)
Divihän sen voisi hoitaa mutta silloin meet varmaan tapahtuisi jossain susirajan takaisessa metsikössä. :D:D

Smoke ehdotteli, että minä tilaisin ja se näyttäis paikkoja sitte helsingis. Eli samantyyppinen tilanne mitä FinH-meetingis. (ja famo, ei se acco klaanissa sulta ny välttämättömyys ole)

Quote (Pelur1)
Tuo just, täältäkään ei oo ku se vajaa 400km hesaa, jos tulee junalla niin maksaa ainaki sen 50€ suuntaansa

Täältä tulee matkaan sen 600 km suuntaansa ja opiskelijakortilla maksaa sen 30 euroa suunnilleen/suunta. Junallahan minäki joudun matkustaan, oon päättäny et hommaan uuden auton vasta ku valmistun (ens vuoden talvella I hope). En enää mitään romuja ala osteleen. smile

Quote (Pelur1)
Mut jos tämmönen vastaava meet voistas järjestää lähempänä Jyväskylä - Kuopio alueella niin tottakai osallistuisin

Hmm... Niin, tottahantoki ois siistiä järjestää tännepäin miitti, mutta sehän vois olla pienempimuotonen ja näitten paikallisten kesken? Tai sitten vain järjestetään miitti tännepäin, asiastahan vois törkeästi järjestää äänestys.

When darkness falls
we are reborn

Pelur1Date: Tuesday, 27.January.2009, 14:13 | Message # 28
Necromancer
Juu-u äänestys. Mutta, onko täällä missään niitä nettikahviloita tai vastaavia?
En oo Kuopiossa ainakaan törmänny sellasiin, entä Jyväskylässä?

Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

NaamisDate: Tuesday, 27.January.2009, 14:57 | Message # 29
Acolyte
Imboilla googlettamistaidoillani löysin jyväskylästä pelikahvilan

http://www.avatar.fi/etusivu

tonttu-miesDate: Tuesday, 27.January.2009, 15:06 | Message # 30
Necromancer
L7 kuulostaa enemmän imballe.
Mutta pitäkää te kivaa, jätän ite väliin tälläkertaa ;/