FUCK U BLIZZZZARD!!!!
|
|
kingoftheundead | Date: Wednesday, 05.August.2009, 10:36 | Message # 1 |
Destroyer
Group: SupR
Status: Offline
| Onkos muut jo huomannu et tää uus patchi kusee, ei voi pelaa esim enään dota/id.(jälkimmäinen teitä ei haittaakaan, mut esimerkki sekin :O)
Moonlight shines upon the quilty.
|
|
| |
Pelur1 | Date: Wednesday, 05.August.2009, 14:54 | Message # 2 |
Necromancer
Group: Kovin Järjestysmies
| Joo, en pystyny hostaamaan DotAa eilen -.- Sen lisäks ei voi katsoa vanhan patchin reploja vittu et oli vaihteeks turha patch...
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Wednesday, 05.August.2009, 15:38 | Message # 3 |
Destroyer
| Kuulemma kohta tulee uus... Mut dotan 6.59 versio toimii.
|
|
| |
footy | Date: Wednesday, 05.August.2009, 15:43 | Message # 4 |
Statue (wau)
| KIVAAAA . mitäköhä vittua nuo blizzardi jätkät taas aatellu? No ihan sama.
no luck, no cock.
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Wednesday, 05.August.2009, 16:26 | Message # 5 |
Destroyer
| Guy from blizzard: "Darn this vcks and lcs help people to play wc3 easier, and without lag, we must get rid of them!" Another guy: "I've got an idea, lets make new patch. Kekekekekeee" First guy: "GREAT IDEA!!!! and lets fuck up same time dota and some ppls hosting! meh meh meeeeh"
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Wednesday, 05.August.2009, 17:04 | Message # 6 |
Necromancer
| No tuo oli varmaan virallinen patch niitä virus mappeja vastaan, ellei ne jollai hidden paskoilla niitä oo ottanu.. Blizzard on sanonu ite muutenki jollai blizzardin foorumeilla, että ei tykkää 3rd party ohjelmista peleissään.. vaikka kuinka hyödyllisiä olis, vck lc banlist etc.. (Niistä voi rapsahtaa bannit..) Mut.. eipä siinä mitää tullukaa.. korjailivat world editoria :)) Eipä tuo itteä paljoo haittaa :P
Kou, olet sankari!!
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Wednesday, 05.August.2009, 17:21 | Message # 7 |
Destroyer
| Mitä tuli We lisää, hä? :OOO
|
|
| |
kumilelu | Date: Wednesday, 05.August.2009, 19:33 | Message # 8 |
Necromancer
| Mikä täh missä koska mix?
PullaMössöIhminen--->IhmisPerse--->HomoPetteriOnTyttö!
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Wednesday, 05.August.2009, 22:30 | Message # 9 |
Necromancer
| Quote (kingoftheundead) Mitä tuli We lisää, hä? :OOO Auttaa kun lukee txt tiedoston patchin latauksen jälkeen.. mm. korjailivat world editorin kaatumisia ja jotai JASS liittyvää muistaakseni
Kou, olet sankari!!
Message edited by tonttu-mies - Wednesday, 05.August.2009, 22:35 |
|
| |
kumilelu | Date: Wednesday, 05.August.2009, 22:35 | Message # 10 |
Necromancer
| AAh niin no mä en oo logannu bnetistä ulos viikkoon joten en ees huomannu tollasta :D
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Thursday, 06.August.2009, 09:58 | Message # 11 |
Destroyer
| xDDDDDDD
|
|
| |
peterra2481 | Date: Monday, 17.August.2009, 14:16 | Message # 12 |
Acolyte
Group: Ulkopuolinen
| Ensinnäkin jos tätä multa kysytään, mitä vittua blizzardi edes lähtee fixailee jotai dotaa? Come on - Dota ei ole edes blizzardin systeemi vaan jonkun yksittäisen idiootin kehittelemä idea joka tuhoaa koko tavanomaisen warcraftin. Kattelkaa ympärillenne bnetis, suurin osa pelaajista pelaa pelkkää dotaa. Mun mielestä yksi mikä on varma on, että koko dota voitaisiin poistaa. Jos haluaa pelata dotaa ostakoon world of warcraftin ja menköön sinne hirnumaan. Mun mielestä ei ole blizzardin asia tukea dota-pelaajien ongelmia. Se on dota-pelaajien ongelma jollei peli toimi, blizzun ei tarvitse puuttua siihen asiaan ollenkaan. Mä en kaipaa yhtää enempää dota-pelaajia hengailemaan warcraftiin, ne eivät ole oikeita pelaajia ja pelaavat peliä vaan että saa pelata jotai kusista juttua nimeltä dota, ja sitten ne vielä pyytää että blizzardi korjaa niiden typerät bugit. Viekää se helvetin dota muualle, tai ostakaa world of warcraft, mutta tää on aivan kusista että tavalliset pelaajat jotka pelaavat itse peliä, nimeltä warcraft 3, pelaavat ladderia ja pelaavat tätä juuri siksi, että tykkäävät pelata nimenomaan sitä eikä mitään dotaa, joutuvat odottamaan vuosikaupalla että joku helvetin bnet bugi korjataa tai että mappoolia vaihdetaan tai että balansea korjaillaan. Warcraft 3 on kyl nyt melko lähellä balancea, mutta kyllä tuolla olisi matchuppeja vieläkin ihan normaalin pelin puolella jotka voisi vaatia keskittymistä blizzulta, mutta mitä tekee blizzard? Korjailee jotai unsupported dota-peliä että dota-pelaajat lopettais vineemisen foorumeil. Come on hei, kehittäkää itse warcraft 3:sta vittuun kaikki customit. Jos joku niitä haluaa pelata ottakaan riskin itse ja saakoon viiruksia, ei ole blizzardin ongelma, eikä mun mielestä missää nimessä blizzardin vika myöskään. On aivan tavanomaista, että jos esim. netissä pelailet jotai browserpelejä niin on olemassa riski että saat viiruksia. Sama asia pätee warcraftis: jos pelailet custom mappeja jotka ei ole blizzardin tukemia niin itsepä otat riskin ja itse omat viirukset latailet. Ei kenenkään niitä tarvitse pelata, jokaisen oma valinta. Mutta sen mä tiedän, että blizzun olis syytä keskittyä tähän itse warcraftiin ja vaikka siihen matchuppiin orc vs. ud tai jotai koska tää nyt on aivan naurettavaa, että pitää jotai dotan return-bugeja lähtee korjailemaan.
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Monday, 17.August.2009, 14:33 | Message # 13 |
Necromancer
| Itse en Dotaa pelaile wc3:ssa mutta Heroes of Newerthiä sillon tällöin, joka siis on dota kopio :P Osa siel pelaavista on joko täysin uusia naamoja pelin parissa eikä tiedä siitä mitään ja osa dota konkareita.. Mutta.. Blizzardin päivitykset kyllä aika turhia ollu lähiaikoina :D
Kou, olet sankari!!
|
|
| |
kumilelu | Date: Monday, 17.August.2009, 16:02 | Message # 14 |
Necromancer
| Quote (peterra2481) Jos haluaa pelata dotaa ostakoon world of warcraftin Dota clooneja tulee kun sieniä sateella... En nyt usko että toi lagi mikä nyt wc3:sesa on niin on ihan täysin dotan syytä... Huomannut itsekkin että joutuu melkein kaiken sammuttamaan joka syö netiä että peli toimisi edes jotenkin.. Kone tehoakin tuntuu menevän enemmän kuin ennen! toivotaan että tulee uus versio pian koska ei tolla lagilla yksin kertasesti pysty pelaamaan... Ja bnet ei tunnu pysyvän 15min pitempään päällä ärsyttää koko ajan yhdistää uudestaan sisään...
|
|
| |
Arirmind | Date: Monday, 17.August.2009, 16:16 | Message # 15 |
Ghoul
| Quote (kumilelu) Ja bnet ei tunnu pysyvän 15min pitempään päällä ärsyttää koko ajan yhdistää uudestaan sisään... Ton oon kans huomannu et bnet heittää pois aika usein. Melkeinpä jokatoisen pelin jälkeen. Tääki on siis uuteen patchiin liittyvää? Tosta dotasta. Mun puolesta dota voitais heittää roskikseen jne. mut bisnessyistä blizzardin kannattais kuunnella myös sitä 50%+ warcraftin omistajista jotka eivät pelaa normia lainkaan. Ja tukea sitä että sc2 map editorilla pystytään luomaan jotain dota tyylistä, vaikkei blizzardin virallinen map olekaan.
|
|
| |