Footman Frenzy
|
|
Divinesia | Date: Tuesday, 21.October.2008, 22:25 | Message # 1 |
<3
Group: Kovin Järjestysmies
Status: Offline
| Oma suosikki on ehottomasti 4.2 ar tai ap. Tullu pelattua irl-frendien kanssa ja muutoinkin yksikseen. Joku 8.4 iha ookoo kans, mut 4.2 on mulle se juttu. <3 Wardenilla on mahtava kikkailla.
When darkness falls we are reborn
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Wednesday, 22.October.2008, 14:07 | Message # 2 |
Destroyer
Group: SupR
| Mä pidän vaan lvl 10 000 fast exp modesta. Mutta johtuu vähän siitäkin että se entinen koen lagas siin mapsi niin ei voinu pelaa. On olemassa yks toinen vastaava ghoul wars, ten times better.
Moonlight shines upon the quilty.
|
|
| |
Divinesia | Date: Thursday, 23.October.2008, 01:33 | Message # 3 |
<3
| Foot 4.2 on legenda!!!
|
|
| |
Misha | Date: Thursday, 23.October.2008, 15:56 | Message # 4 |
Abomination
| joku valottaa mulle mitä footman frenzyssä pitää tehä? xC en oo koskaa koittanu ^^
|
|
| |
Pelur1 | Date: Thursday, 23.October.2008, 16:21 | Message # 5 |
Necromancer
| Footmaneilla, myöhemmin paremmilla uniteilla, tappaa viholliset ja niiden "baset" Yleensä 4 kolmen hengen joukkuetta, jotak taistelee toisiaan vastaan. Footmaneja spawnaa baseen kokoajan ilmaseks, sit joka pelaajalla on 1 hero(myöhemmin voi ostaa toisen) jolla mättää :P
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.
|
|
| |
Divinesia | Date: Friday, 24.October.2008, 00:03 | Message # 6 |
<3
| Pirun rentoa puuhaa! Mua voi kysellä pelaamaan toisinaan jos tuntuu et tahtoopi. Vaikka klaanin kesken kokeillaan.
|
|
| |
Darkslayer | Date: Friday, 14.November.2008, 16:35 | Message # 7 |
Ghoul
| Foot 4.2 on kyllä paras
|
|
| |
Divinesia | Date: Saturday, 15.November.2008, 21:14 | Message # 8 |
<3
| Tuli taas pelattua tänään. Raiskasin MK:lla. Se on kyllä vähän liiankin imba... Veikkaisin omaa voittoprosenttia foot 4.2:ses johonkin 80 prosentin luokkaan. Kiva peli! Klaaniturnauksia tässä modissa??
|
|
| |
Misha | Date: Saturday, 15.November.2008, 22:14 | Message # 9 |
Abomination
| voishan sitä vaikka...
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Sunday, 16.November.2008, 10:58 | Message # 10 |
Destroyer
| Voisi sitä meittii, mutta kun noita tuol custom listil pelaa niin on aiak boring, kun jotkut vaan solooilee heroil, ja pitää ne footyt siellä bases, ei se oo hauskaa mutta 10k lvl speed on paras, ksoka: Jos rupeet hakkaa kamun heroo saat: Parissa sekassa levun aian
Moonlight shines upon the quilty.
|
|
| |
Chef | Date: Sunday, 16.November.2008, 13:08 | Message # 11 |
Group: Removed
| Quote (Divinesia) Klaaniturnauksia tässä modissa?? Ei vaan claani turnauksia Potter Warsissa tai Death Coil Arenassa ! Footman Frenzy ois paljon enemmän skilli peli jos unitit sais massana energiaa takaisin basessa. Eihän siinä nyt oikeasti melkein kukaan edes yritä microta niitä unitteja. Heroilla vaan kikkaileevat ja unitit mättää jossakin a-movella.
|
|
| |
Darkslayer | Date: Sunday, 16.November.2008, 15:49 | Message # 12 |
Ghoul
| oon samaa mieltä et potter war olis parempi valinta mutta kyllä mulle kävis myös footman frenzykin
Message edited by Darkslayer - Sunday, 16.November.2008, 20:08 |
|
| |
Divinesia | Date: Sunday, 16.November.2008, 22:38 | Message # 13 |
<3
| Quote (Chef) Ei vaan claani turnauksia Potter Warsissa tai Death Coil Arenassa ! Footman Frenzy ois paljon enemmän skilli peli jos unitit sais massana energiaa takaisin basessa. Eihän siinä nyt oikeasti melkein kukaan edes yritä microta niitä unitteja. Heroilla vaan kikkaileevat ja unitit mättää jossakin a-movella. mutta tottakai potter warsissa ja dca:ssa komennetaan 100 pop armeijoita joita microtaan. eikö?
|
|
| |
Chef | Date: Sunday, 16.November.2008, 22:59 | Message # 14 |
Group: Removed
| Quote (Divinesia) mutta tottakai potter warsissa ja dca:ssa komennetaan 100 pop armeijoita joita microtaan. eikö? No imo ne on hupi pelejä, mutta footman frenzy yrittää sitten olla enemmän skilli peli missä se failaa. Toki ihan kivoja pelejä kaikki, enkä minä nyt tosissani sanonut että aletaan claani turnauksia pelaamaan potter warsissa tai dca:ssa. Frenzy vois olla kivompi peli jos opettelis ne kamat, mutta tuskin rupean sitä niin paljoa pelaamaan.
|
|
| |
Darkslayer | Date: Monday, 17.November.2008, 12:23 | Message # 15 |
Ghoul
| sähän voisit divi jo ilmottaa tääl foorumeil jos pidettäis fooman frenzy- tai potter war turne
|
|
| |