Micronae Supremacy
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum moderator: Divinesia, Pelur1, LIC, Misha  
For mapmakers
tonttu-miesDate: Monday, 05.January.2009, 01:12 | Message # 16
Necromancer
Group: SupR
Messages: 481
Reputation: 3
Status: Offline
Hirvee väittely sota jne. ollu

----------------------------------------

Ite kun saan wc3 taas nenän alle, jossain vaiheessa tulen tekemään melee mappeja tai vaikka kaksi..
Lähinnä 1v1 / 2v2 muotoa.

Olin tehny yhen valmiiksi, joka oli tarkotus lähettää blizzulle päin (Map contestiin seuraavassa patchissa julkaistuihin mappeihin)
Mutta sekin oli menny jo aikoi sitten..

Hävisi sitten koneen mukana (jota ei enään ole meillä.)

---------------------------

Eli tarkotus olisi sit tehdä 1v1 / 2v2 mappeja World Editorilla.. (Hauskaa puuhaa todellakin..)
Kunhan sen tekee kunnolla ja ottaa yksityiskohdatkin huomioon ja tasapainon rotujen välillä.

Että piakkoin yritän niitä tehä sitten, toivottavasti tuo Divi sun muut vähääkin paremmat testais niitä ja antais palautetta.. (Miksei muutkin?)
Parhaani yritän tehä wink

~tonttu-mies


Kou, olet sankari!!

Message edited by tonttu-mies - Monday, 05.January.2009, 02:07
 
kingoftheundeadDate: Monday, 05.January.2009, 10:27 | Message # 17
Destroyer
Group: SupR
Messages: 829
Reputation: 2
Status: Offline
Juuh ja muista ne blizzun melee map säännöt :P sillon saa hyvää jälkee.

Moonlight shines upon the quilty.
 
tonttu-miesDate: Monday, 05.January.2009, 20:00 | Message # 18
Necromancer
Group: SupR
Messages: 481
Reputation: 3
Status: Offline
Pistäs linkkii niihin sääntöihin, niin katon.
Ite en mistää oo löytäny.

-----
Kone tulee keskiviikkona, niin enköhän mä niitä ala väkertää tossa kohtapuoliin sen jälkeen wink


Kou, olet sankari!!

Message edited by tonttu-mies - Monday, 05.January.2009, 20:36
 
Pelur1Date: Monday, 05.January.2009, 22:01 | Message # 19
Necromancer
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 429
Reputation: 3
Status: Offline
KoU mitkä on blizzardin meleemap säännöt, muaki kiinnostas kuulla! Ite en oo kovin paljoo leikkiny ton mapeditorin kanssa, mutta vähän kummiski biggrin
Ei sitä tiedän vaikka innostus tekemään jonku meleemapin biggrin Sit jos siitä tekis oikee perfect niin vois lähettää blizzulle ja kokeilla onnea :P, tosin sinne varmaan tulee satoja jopa tuhansia map-ehdotuksia per patch. Muuten vähän pelanneena kiinnostas tietää miten usein näitä patcheja oikeen tulee? Kerran vuoteen vai useammin? Vai kenties harvemmin?


Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.
 
tonttu-miesDate: Monday, 05.January.2009, 22:28 | Message # 20
Necromancer
Group: SupR
Messages: 481
Reputation: 3
Status: Offline
Quote (Pelur1)
Sit jos siitä tekis oikee perfect niin vois lähettää blizzulle

Tuo oli ajatus minullakin, mapista tuli perfect, mutta en saanu sitä lähetettyä blizzulle :<

Jospa ensikerralla wink


Kou, olet sankari!!
 
kingoftheundeadDate: Tuesday, 06.January.2009, 09:42 | Message # 21
Destroyer
Group: SupR
Messages: 829
Reputation: 2
Status: Offline
Noh muistan nyt ulkoon vaan tän ehkää tärkeimmän: MAP EI SAA olla symmetrinen, mutta sen pitää olla joka pelaajalle yhtä reilu. Mulkaan ei oo kauheesti hajuu millo aina tulee, mutta veikkaan, että varmaan 9month välein? yritän ettii teille ne, viimeks ne näky sen contestin aikan wc3 sivuil tai jossain.

Moonlight shines upon the quilty.
 
tonttu-miesDate: Tuesday, 06.January.2009, 13:00 | Message # 22
Necromancer
Group: SupR
Messages: 481
Reputation: 3
Status: Offline
Lost Temple on aika symmetrinen
Echo Isles on kanssa aika symmetrinen
ja jos se ei oo aika symmetrinen, sillon se ei oo reilu kummallekin.

Esimerkkinä, 1v1 mappi jossa exet on toisen pelaajan puolella ja kaupat toisen..
Toinen pelaaja ei siten voisi tehdä esim FE, mutta toinen voisi tehdä vaikka 2

Ja kun katot blizzardin mappeja.. Suurin osa niistä on aika symmetrisiä.. (Riippuu, mistä vetää mapin halki, samat jutut sielä on kummiskin)
Lost Temple on vedetty viistosti halki. Kulma exestä, kulma exeen. Samat exet, kaupat, creepit, etäisyydet.

Terrain saattaa vaihdella, mutta ei liikaa yhtäläisyyksiä, mutta mukailee toista puolta kentästä.
Jotta kummallekin pelaajalle map olisi yhtä reilu.


Kou, olet sankari!!

Message edited by tonttu-mies - Tuesday, 06.January.2009, 13:01
 
footyDate: Tuesday, 06.January.2009, 14:02 | Message # 23
Statue (wau)
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 321
Reputation: -4
Status: Offline
Joo mutta tällä symmetrisyydellä tarkotetaanki ihan tarkalleen otettuna että joka ikine maaläntti on samas kohas ja puu samaten. Ku katot jotai basejen kokoja mitä niissä on puita ympärillä jotku on toista paljon ahtaampia. Esim kentässä sunrock cove vai mikä se nyt oli

no luck, no cock.
 
tonttu-miesDate: Tuesday, 06.January.2009, 14:17 | Message # 24
Necromancer
Group: SupR
Messages: 481
Reputation: 3
Status: Offline
Noniin.. tiedän.. eikä sellasta muutenkaan oo helppo tehä jos symmetristä haluaa (kukaan täysjärkinen ei sellasta ala tekemään..)

Mutta tuota melee mapin tekoa helpottaa se, että kattoo muista mapeista mallia..
Esim siinä mun mapissa, jonka tein. Siinä oli Twisted Meadows, ja Secret Valley yhdessä sekaisin, hienohan siitä tuli smile


Kou, olet sankari!!
 
kingoftheundeadDate: Thursday, 08.January.2009, 15:28 | Message # 25
Destroyer
Group: SupR
Messages: 829
Reputation: 2
Status: Offline
Niih tuota meinasin sillä, ja blizzukin mitä foot sano :P mua pyydettiin oliks se eilen vissii FFa pelissä kun tipuin obs roomis tekemään claanille FFa map, vai olisk se jossain 1v1, 1v1 mappi biggrin

Moonlight shines upon the quilty.
 
AmmattilainenDate: Thursday, 28.May.2009, 11:13 | Message # 26
Acolyte
Group: SupR
Messages: 8
Reputation: 0
Status: Offline
Taitaako kukaan täällä JASS:in käyttöä? Sil sais aika kivoja abilityjä ja paremman AI:n.
 
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Copyright MyCorp © 2024Make a free website with uCoz