Micronae Supremacy
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: Divinesia, Pelur1, LIC, Misha  
For mapmakers
Pelur1Date: Tuesday, 21.October.2008, 20:22 | Message # 1
Necromancer
Group: Kovin Järjestysmies
Status: Offline
Tuli mieleen, et foot voisit addata tänne saitille sen mappis biggrin sitä on sikahauska pelata :P

Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

kingoftheundeadDate: Wednesday, 22.October.2008, 14:10 | Message # 2
Destroyer
Group: SupR
Mulla on monta omaa mappia, ongelmana että ne on toisel koneella, kamuil on ne kaikki melkee et saisin ne niiltä, ja voisin sit uppii ne.

Moonlight shines upon the quilty.

MishaDate: Wednesday, 22.October.2008, 17:07 | Message # 3
Abomination
voiks tänne postaa mappej? mulla vois olla yks semmone peli joka on just made 4 panada lovahs <3<3 :P nimi on pandaren defense ja siin pitää imboilla pandoilla jolla on erillaisii skillej jne. pandat siis todellaki overpowered täs pelis mut vastaa tulee semmone creep armeijja et vaikka ne on imba nii delailee helposti. en oo varma onko se mulla jälellä...

Pikku_PaviaaniDate: Wednesday, 12.November.2008, 19:06 | Message # 4
Ghoul
Group: Ulkopuolinen
mulla kyl ois mappei ja ideaa mut ne ei vaan toimi XD

I'm Here As Always...

Super-sheepDate: Tuesday, 09.December.2008, 22:09 | Message # 5
Acolyte
Oon mappailu aika lailla, mut suurin osa on random testejä. Valmiita karttoja on todellakin harvassa. :/

Zombies vol. 2
Keskeneräinen joukkueselviytymis kartta muunmuassa zombeja ja luurankoja vastaan. Hahmoluokkian on tähän mennessä kai 6 ja vihollisia noin kymmentä eri tyyppiä. To be continued.

Roflcopters v1.10 opt. (protected)
Eeppinen taistelu Gyrocoptereiden ja Peonien välillä. Sisältää hurjat efektit. Lähes valmis - vanha kartta.

Kokeilkaa - edes jompaa kumpaa. Ne on ihan muutaman minuutin minipelejä vaan.

kingoftheundeadDate: Wednesday, 10.December.2008, 08:11 | Message # 6
Destroyer
And atleast rofl sucks, musta siis.

Super-sheepDate: Wednesday, 10.December.2008, 15:04 | Message # 7
Acolyte
Koska et oo ollu mun servus, joten veikkaanpa että sekoitat Gyrocopterin ja Roflcopterin. Gyrocopters oli d00min kartta ja Roflcopters on minun versioni Gyrosta. Testaa se nyt, ennenku alat mitään whineemää.

kingoftheundeadDate: Wednesday, 10.December.2008, 16:20 | Message # 8
Destroyer
Aaa jooh smile sitten se voi ola pelattava, se doomin ver kusi sikan. Sit voin testailla later....

Mulla on nyt viellä secret project meneillä. Ja tarviisiin testereitä, jotka siis pelaa mun kaa sitä(yhen pitää voida hostii) ja katotaan ne bugit sun muut. En sitä offiks viel halu missää nimes tunkee ennenkun on hyvä ver, ja oon protectannu.

Super-sheepDate: Wednesday, 10.December.2008, 17:14 | Message # 9
Acolyte
Onko aina joku pakko protectata? Oon ihan varma joo, että siitä tulee yhtä hyvä kuin Dotasta, että se kannattaa protectaa jottei kukaan vain varasta sitä..

kingoftheundeadDate: Wednesday, 10.December.2008, 19:39 | Message # 10
Destroyer
No en. Mutta montaa ei niin suosittuu on copytty pisetty kiakki paskaa täytee, origin verit ain parhaat. Kuten angel arena :S tai island defense, siin varsinkin ver c kukoisti cheatversioita..

Ja kaiken lisäksi yks syy miksen haluu pitäätestei pub on se että sillon:
a)kukaan ei leavi
b)Kaikki kuuntelee niitä mun ehkä mukana tulevia sääntöjä(kuten et tuhoo kaikkii mun unui, et voin pysyy pelis ja kattoo niit bugs)
c)En haluu niit wineevii "kakaroita" mukaan, siis suurin osa pub pelaajista jotka noihin tulee on just noit omg this mpa sukcs, ehkä se kusee jossei oo ees viel beta ver.
+Ne syyt mitkä aiemmin sanoin.

Super-sheepDate: Wednesday, 10.December.2008, 22:52 | Message # 11
Acolyte
Quote (kingoftheundead)
a)kukaan ei leavi
Pelaajat yleensä leftaa, jos se sun map on ennemminkin alpha versiota vastaava, eli et ole toisinsanoen jaksanut käyttää aikaa kartan luomiseen ennen testejä, tai sitten muuten vain paska. Itselläni ehkä yksi saattaa leavia tästä syystä, kun kartta ei nyt olekaan aivan sellainen kuin se oli sen kuvitellut olevan.

Quote (kingoftheundead)
b)Kaikki kuuntelee niitä mun ehkä mukana tulevia sääntöjä(kuten et tuhoo kaikkii mun unui, et voin pysyy pelis ja kattoo niit bugs)
Ei ole mahdoton tehtävä kertoa näitä ohjeita ja saada muita kuuntelemaan ilman ns. beta test joukkoa.

Quote (kingoftheundead)
c)En haluu niit wineevii "kakaroita" mukaan, siis suurin osa pub pelaajista jotka noihin tulee on just noit omg this mpa sukcs, ehkä se kusee jossei oo ees viel beta ver.
Ei näitäkään oikeasti ole. Kaikki on kiinni sun kartasta. Mut jos tälläsiä nyt kuitenkin on, niin useimmiten ne näkee jo päältäpäin lobbyssa ennen pelin aloittamista ja ainahan voi potkia ja hankkia uusia tarpeen mukaan.

Ja kartan suojaaminen kopioinnin takia on niin säälittävä väite, kuin olla ja voi. Suojaamista voi alkaa harkita vasta sitten, kun muut alkavat hostaamaan karttaasi. Onhan se nyt päivän selvää, että kukaan ei ole kiinnostunut kopiomaan karttoja joita ei pelata. Ja joka kerta kun sulta kysyy sitä karttaa, niin et koskaan voi antaa kenenkään edes ladata sitä. Tai ainakin silloin OOK:ssa teit jotain, mutta eihän sitäkään koskaan nähty, koska olisin kuulemma levittänyt karttaa eteenpäin. Ja koska sä sitten protectaat ne, vai onko asia näin ettet vain osaa tai tiedä miten.

kingoftheundeadDate: Thursday, 11.December.2008, 08:40 | Message # 12
Destroyer
Osaan, muttah en viellä sitä duunaa, kun jos on jotai triggsui mitä en osaa tehä(Hc triggerit) niin pyydän kamuilta apuu. Sitten moni leavii vaikka mapp on hyvä, ja moni on angstaavii tyyppei, jotkut on taas niit kushipäitä(tavannu paljon mappien testauksessa) jotka leavaa kuntulee se 5...4...3...2..1...peli alkaa. Ja moet mun kamuista on tykänny mapeistani, vaikka ne nyt on alkukantasii, tästä tietty aion tehä mestari luomuksen :P miettinyt sitä miten teen ja mitä pistän yli kuukauden, ja toiseks haluun testaa mappii jo jossai alphan kohalla, jotta saan heti bugit sun muut pois.

Super-sheepDate: Thursday, 11.December.2008, 14:28 | Message # 13
Acolyte
Quote (kingoftheundead)
Osaan, muttah en viellä sitä duunaa, kun jos on jotai triggsui mitä en osaa
Fail. Ja en ollenkaan ymmärrä tommosta, että tekee nyt jotain mappia kuukauden. Saan alle viikossa täysin pelattavan. Roflcopteriin meni kaksi päivää ja Zombies 2:een viisi.

Message edited by Super-sheep - Thursday, 11.December.2008, 14:29

kingoftheundeadDate: Thursday, 11.December.2008, 15:12 | Message # 14
Destroyer
Rofl on käsittääkseni kopio jossain mielessä siit doomin mapista?

Ja meinasin että osaan protectaa, mutta jotkut hc tason trigsut ei onnaa, ja miks sä et voi uskoa että mä en osaa tehä hyvää mappii? ja mä sanoin että mä oon miettinyt kaiken päässä kuukauden aiakna, pohdin kaiken tarkkaan, ja täl hetkel sen teko on hidasta, koska teen päiväs about 5min. sen takii että pelaan wc3.

Super-sheepDate: Thursday, 11.December.2008, 16:57 | Message # 15
Acolyte
Roflcopterissa on sama idea, kuin Gyrocopterissa ja kysyin luvan ideaan d00milta, joten ei ole mitään kopiointia.

Mut oisko kellään hyvää ideaa mapiks? Mielellään joku minipeli, semmoin mitä ei joudu tehdä pitkään. :s

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Copyright MyCorp © 2024Make a free website with uCoz