Micronae Supremacy
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Forum moderator: Divinesia, Pelur1, LIC, Misha  
Yleistä jauhantaa !
kingoftheundeadDate: Friday, 27.March.2009, 19:21 | Message # 121
Destroyer
Group: SupR
Status: Offline
Quote (Rumiluz)
Etsä niillä numeroilla tee hevon vittua missään/koskaan. Kunhan läpi pääset.

Maunulan matematiikka lukio vaatii hullun keskiarvon tai pitää saada täydet niitten yhestä matsku testistä :P

Moonlight shines upon the quilty.

RumiluzDate: Friday, 27.March.2009, 20:36 | Message # 122
Ghoul
Se on hienoa, jos jaksat vääntää jo yläasteelta asti kunnolla. Kai se luo hyvän pohjan johonkin, eikä siitä haittaakaan ole. :D

AkeeDate: Friday, 27.March.2009, 23:22 | Message # 123
Fiend
Märskys oli sinä vuonna ku hain Suomen korkein keskiarvoraja ;KRÖHÖHÖÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖÖHÖHÖHÖMHÖM

kumileluDate: Saturday, 28.March.2009, 00:25 | Message # 124
Necromancer
Group: Kovin Järjestysmies
Joo hervannan amikseen tais olla hmm.. hmm... miettii... 5.5 vai peräti 5,4... no kyl se teki tosi tiukkaa päästä sisään.. Niin ja sekin viellä että 2 ekan vuoden aikana joku 250h poissa oloja :D
Siis mähän olin hyvä koulussa :D Olin semi usein paikalla joihinkin nähden :D

PullaMössöIhminen--->IhmisPerse--->HomoPetteriOnTyttö!

Message edited by kumilelu - Saturday, 28.March.2009, 00:31

kingoftheundeadDate: Saturday, 28.March.2009, 09:52 | Message # 125
Destroyer
Lul kumi. Mä saan kokoajan hyvii numeroita :P keskariarvo on ihQ 9 kakkos jaksos, kolmannen todistusta en viel ole saanu, mut ruotsi droppaa sen 8.5 varmana :S

Moonlight shines upon the quilty.

DivinesiaDate: Sunday, 05.April.2009, 18:53 | Message # 126
<3
Jiihaa 102 jäsentä reganny saitille!

... kukaan ei vaan kirjota mitään. ^^

When darkness falls
we are reborn

tonttu-miesDate: Sunday, 05.April.2009, 19:02 | Message # 127
Necromancer
Ai ei!?!

Kou, olet sankari!!

RyanDate: Sunday, 05.April.2009, 20:39 | Message # 128
Acolyte
Group: Ulkopuolinen
'

peterraDate: Sunday, 05.April.2009, 21:12 | Message # 129
Acolyte
Quote (kingoftheundead)
Mä saan kokoajan hyvii numeroita :P keskariarvo on ihQ 9 kakkos jaksos, kolmannen todistusta en viel ole saanu, mut ruotsi droppaa sen 8.5 varmana :S

Kerron sulle pari tosiasiaa elämästä

numeroista ei ole haittaa, mutta sitä on turha kiistä, että niillä muka tekisi jotain. Kerron sulle oivallisen esimerkin siitä, mitä aikanaan yläasteella "pinko" kuten minä on hyötynyt elämässä numeroista.

Pääsin juuri siihen lukioon mihin halusin, mulla oli siis ysillä keskiarvo 8.7. Sen jälkeen lukiossa jaksoin about 3-4 ekaa jaksoa tehdä kaikessa tasaista linjaa, sen jälkeen mua ei enää kiinnostanut ja keskityin vaan pariin aineeseen. Kirjoituksistakin jaksoin vielä paineilla oikein kunnol, mutta en sitten jaksanut lukea => tulos: 4xM 2xC - eli ihan ok mulle. Olin ihan tyytyväinen.

Sitten aloitin hakemaan yliopistoon, ketää ei kiinnostanut paljon olin kirjoittanut mistäkin, pääsykokeisiin joutui kaikki. Pääsykokeissa jopa luki ensimmäisellä sivulla: "kirjoituksillasi ei ole vaikutusta pääsykokeeseen eikä arvosanallasi, kaikki kokeessa olevat ovat samanarvoisia lukiosuorituksista. No pääsin kokeesta läpi ja opiskeleen. Olin venyttänyt saksan takia vuoden lukiota, kun olisin ollut jo ylioppilas paljon aikaisemmin. Roikuin lukion kirjoil 6kk aivan turhaan, koska loppupeleis sil ei edes ollut väliä kirjoitinko saksan vai en. Olisin päässyt pääsykokeeseen siltikin.

Sen lisäksi tiedän sen, että mikään työpaikka (ja niitä sä tarviit kans joskus tulevaisuudes jos haluat rahottaa elämises/opiskelus) ei tule kiinnostumaan sun yo-todistuksesta tai yläasteen päästötodistuksesta paskan vertaa. Tämä on hirveää, mutta fakta on se että näiden numeroiden ja koulumenestyksen vaikutus on elämässä ja työpaikan/koulutuksen saamisessa lähes toissijainen asia.

Kerron sulle vaan vertailukohdaksi, että näennäisesti mun kaveri, joka kirjoitti 6x L:n on ollut nyt 3 vuotta kohta työttömänä, ei ole päässyt mihinkään opiskeleen mitä on hakenut eikä ole myöskää hankkinut töitä itselleen. Näennäisesti mulla menee paremmin, mul on työ ja opiskelupaikka ja etenen elämässäni edes johonkin suuntaan. Jos sä jotai haluat "uskolla numeroihin" suorituksissa kuserttaa, se oot sinä itse jota kuset silmään. Maailma on karu ja se on sanahelinää väittää että niillä olis enemmän kuin kerran johonkin lukioon mennes merkitystä. Sen jälkeen ne on vessasta alhaalta ja ketään ei enää kiinnosta missään.

Siksi vihaankin ihmisiä, jotka on itserakkaita/kokee itsensä paremmiksi kuin muut jonkun niinkin mahtipontisen asian tähden kuin koulumenestys. Aikanaan yläasteel koin suurtakin kunniaan siitä että olin "kovalla työllä niin hyvä" Nykyään osaan suunnata energiani paremmin. Ei siinä ole mitään pahaa jos haluaa kauniin paperilapun jossa on kivan näköisiä numeroita, totuus on kuitenkin se että ilmankin pärjää.

I believe in God, I only spell it nature!

RyanDate: Sunday, 05.April.2009, 21:28 | Message # 130
Acolyte
SupR saanu Suomiskeneen uuden kilpailijan! Clan BoW - Bones of Warchief.

flameandiceDate: Sunday, 05.April.2009, 21:43 | Message # 131
Acolyte
Peterra toi esille nostamasi asia on aivan totta. KAIKILLE TIEDOKSI ELÄMÄ EI OLE REILUA! Kyllä sillä kaverillasikin menee hyvin, kun vertaa...
Mutta loppupeleissä kyllä numeroilla ja koulumenestyksellä on hyötyä tulevassa elämässä. Tietenkin tarvitaan myös tahtoa, kovaa työtä ja hieman onnea. Muuten mulla ei ole mitään kokemusta tästä, joten :/

There is no imba races, just imba player. Yeah right....

ZiibiiDate: Sunday, 05.April.2009, 23:59 | Message # 132
Acolyte
joo ei kannata olla liian innoissaa yläasteen numeroista vielä :D itse sain 8 ja 9 pelkästään sillä että olin tunneilla suurimman osan ajasta paikalla,niin piparia ne asiat oli sillo :P yläasteella vetelin matikastaki 8-9 mutta nykyää lukiossa mennää rimaa hipoen läpi kursseja :S ei vaan ymmärrys enää riitä siihe

ChefDate: Monday, 06.April.2009, 01:05 | Message # 133
Group: Removed

On niil numeroil sen verran väliä että pääsee sit opiskelee sinne minne haluaa, jos on joku keskiarvo vaatimus. Varkauden lukiolla tais olla 7,3. Oisin päässy, mut en halunnu nii menin raksalle. Raksallekaan ei kaikki päässy, jotka halus. Ne joilla alkoi olla keskiarvo alle 6:tta ei päässy kun pari.

Pelur1Date: Monday, 06.April.2009, 08:00 | Message # 134
Necromancer
Famo, onko tää clan BoW joku myöhästyny aprillipila? :DD

Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Carbon)Date: Monday, 06.April.2009, 09:32 | Message # 135
Ghoul
Ainut niin yläasteel kannattaa hieman lukee mun mielestä että nimenomaan pääsee sinne minne haluaa opiskeleen, itse olen aina ollut niin perkeleeen laiska lukemaan että chillasin koko yläasteen ja nyt viimeistä vuotta tässä amistaki chillailen :D en oo koskaa ottanut minkäälaista stressiä koulunkäynnistä, mutta muuten toi peterran komentti kyl pitää paikkansa :>

Search:

Copyright MyCorp © 2024Make a free website with uCoz