Muita pelejä?
|
|
Darkslayer | Date: Saturday, 15.November.2008, 15:17 | Message # 1 |
Ghoul
Group: SupR
Status: Offline
| Pelaatteko mitään muita pelejä w3 lisäks?
|
|
| |
Misha | Date: Saturday, 15.November.2008, 15:50 | Message # 2 |
Abomination
| d2, pasianssi
|
|
| |
Pelur1 | Date: Saturday, 15.November.2008, 16:07 | Message # 3 |
Necromancer
Group: Kovin Järjestysmies
| shakkia atm ei mitään pelejä
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.
|
|
| |
Chef | Date: Saturday, 15.November.2008, 16:45 | Message # 4 |
Group: Removed
| Joskus oli yli 100 ps1 peliä, mutta sanompa parhaimmat. Tekken pelisarja: Kovin tappelu pelisarja ikinä ja tekken 1 oli meidän eka pleikkaripeli ikinä. Final fantasyt: Kaikki final fantasyt on tosi kovia pelejä. Kiistatta maailman paras pelisarja alallaan. Metal Gear Solid pelit: Juu kovia on. Mahtavat tarinat ja pelattuvuus on aina ollut parasta luokkaa. Harmittaa vaan se että tuskin tulee enää jatko-osia. Grand Theft Autot: Kiistatta parhaita alallaan. Pelien laajuus taitaa peleissä olla parasta ja myös se että voi tehdä melkein mitä vaan. Täytyy vielä lisätä että tietokonepelit eivät ikinä ole olleet oikeen mun juttu. Ei vaan oikeen toi näppis ja hiiri homma pelaa. Silloin aloin oikeastaan käyttämään vasta tietokonetta kun ostin sen kaksi vuotta sitten. Olen enemmän konsoli pelaaja. Ostin joku aika sitten ton ps3:n ja sillä omistan mgs4, gta4 ja Resistance pelit. Ne tuli tahkottua läpi ja nyt odottelen innolla tekken 6:n ilmestymistä.
Message edited by Chef - Saturday, 15.November.2008, 16:46 |
|
| |
Darkslayer | Date: Saturday, 15.November.2008, 17:49 | Message # 5 |
Ghoul
| onko sulla final fantasy XII? ihan huippu peli!!
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Saturday, 15.November.2008, 19:30 | Message # 6 |
Destroyer
| Nyt en pelaa muuta, mutta kaikki Strategia pelien kunkut oon hakannu läpi. Sit boxil oon noi taika rinkulat(arvatkaas mitä meinaan). Sit Doh sarjan oon vetänyt, nyt oottelen joulul tuleevaa 3 osaa, sitten pleikal+boxil lähes kaikki cashit, pleikal spyro 2 ja 3. Ja sit pelikal lukemattomia muita pelejä. EN jaksais nyt kaikkii luetella, ainiin täl hektel lisäks pelaan traviania.
Moonlight shines upon the quilty.
|
|
| |
Misha | Date: Saturday, 15.November.2008, 20:29 | Message # 7 |
Abomination
| kukaa pelannu FF: chrystal chronicles gamecubella? on muute iha ässä peli.. sitte GC:lle on Metroid Primet jotka on erittäin hyvii... KUKA ON PELANNU POKEMONIA?!?!?!
|
|
| |
Chef | Date: Saturday, 15.November.2008, 23:19 | Message # 8 |
Group: Removed
| Quote (Misha) KUKA ON PELANNU POKEMONIA?!?!?! Omistan Game Boy Colorin ja 7 pokemon peliä xD
|
|
| |
Misha | Date: Sunday, 16.November.2008, 00:41 | Message # 9 |
Abomination
| gj fifi... muistatko millä pokemonilla alotit? xD pistän paremmaks.. red,blue,yellow,gold,ruby, saphire,leaf grean ja pokemon colosseum
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Sunday, 16.November.2008, 10:49 | Message # 10 |
Destroyer
| Noh mul DS ja pokeman firered ja diamond.
|
|
| |
Divinesia | Date: Sunday, 16.November.2008, 10:51 | Message # 11 |
<3
Group: Kovin Järjestysmies
| Quote (Chef) Omistan Game Boy Colorin ja 7 pokemon peliä xD ^ tarvihteeko tuota sen enempää kommentoida? Jätkä pelaa Potter warsia. xD Sen jälkeen frozenia aloin pelaamaan, en ole muihin pahemmin koskenut. Mutta aiempia pelejä oli: Starcraft, Warcraft 1 & 2, Doom 1 & 2, Blood, Diablo 2, Settlers 2, Heroes of might and magic 1,2,3 , Wacky wheels, Unreal, Unreal tournament, Knight and merchant, Majesty, Tzar... Added (16.November.2008, 11:51 Am) --------------------------------------------- niin joo halflife ja cs tietenkin myös.
When darkness falls we are reborn
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Sunday, 16.November.2008, 10:55 | Message # 12 |
Destroyer
| Ainiih divin kommentista tuli meileen ettÄ: Heroes 3-5 omistan , kakkosta pelannu.
|
|
| |
LIC | Date: Sunday, 16.November.2008, 12:23 | Message # 13 |
Statue (wau)
Group: Arvostettu Shamu
| Final fantasyt 7-10 (10x2) pelattua läpi varmaan parhain noista oli 7 se on parasta final fantasy antia mitä voi olla
|
|
| |
Haltian_Perse | Date: Sunday, 16.November.2008, 19:23 | Message # 14 |
Acolyte
| Voisin kuvailla itseäni melko aktiiviseksi pelaajaksi (lue:täyspäiväinen datis) ja peliarsenaaliakin riittää. Pääasiassa pelailen TFT:tä, minkä ohella pelailen myös monia tällaisia "klassikko"pelejä. Kestosuosikkeja ovat Medieval Total War + Viking invasion (alkuperäinen, ei tämä uusi), Baldurs Gate 1&2 lisäosineen, ja jonkun verran olen pelannut myös Diablo kakkosta. Jokin aika sitten "hommasin" nämä kaksi ensimmäistä Fallouttia, jonkun verran olen testaillut ja vaikuttavat kyllä tosi loistavilta, pitäisi löytää vielä aikaa pelata niitäkin ihan kunnolla. Jostain syystä olen kyllä erittäin mieltynyt näihin vanhempiin peleihin. Jotenkin tuntuu että niissä on tähän sisältöpuoleen panostettu paljon enemmän, eikä juonikuvioita ja sisältöä ole laiminlyöty kokonaan grafiikoiden kustannuksella, kuten nykyään tuntuu olevan joskus asianlaita. Varmaan johtuu siitä, että ennen kun ei tekniikka ollut vielä sitä tasoa että grafiikoista olisi saanut kovin häikäiseviä, on ollut pakko panostaa sisältöön että peliä on saatu myydyksi, kun nykyään pitää olla sitä silmäkarkkia että peli myy. Tietenkään pelivalintoihin ei vaikuta se asia ollenkaan että kone alkaa olla sen verran antiikkia, että menisi kyllä Wenzeliltäkin luu kurkkuun... ^^
|
|
| |
Darkslayer | Date: Sunday, 16.November.2008, 20:07 | Message # 15 |
Ghoul
| Quote (LIC) Final fantasyt 7-10 (10x2) pelattua läpi varmaan parhain noista oli 7 se on parasta final fantasy antia mitä voi olla oon pelannu ysin, kympin, X-2 ja kahdentoista pari kertaa läpi. kaikki on hiton hyviä pelejä Myös kindom hearts pelit on ihan parhaita
|
|
| |