|
Pahimmat mokat ........
|
|
| Chef | Date: Wednesday, 22.October.2008, 21:26 | Message # 1 |
|
Group: Removed
| Yksi mitä en varmaan ikinä unohda oli kun jäin tm:ssä saarelle jumiin eikä ollut kultaa zeppeliiniin (aiempi meni rikki), eikä heroilla ollut tp:tä. Voitto oli jo varma, mutta vihu sitten tuhosi basejamme (2v2 at) huomattavasti pienemmillä joukoilla kun me jumittiin saarella. Sit kun maini oli paskana huomasin että sittenkin olisi ollut kakkos herolla tp .........
|
| |
|
|
| Misha | Date: Wednesday, 22.October.2008, 22:15 | Message # 2 |
 Abomination
Group: SupR
Status: Offline
| kikkailin udlla humii vastaa ja dk_lla oli orb ja piti sitten antaa se lichille koska sain humin griffonit pwnattuu... taistelu jatku hetken ja luikin menee koska suurin osa dessuist ja fiendeist oli redhealth. sitte hetkenpäästä humi hyökki baseen ja paladin alko tulittaa dessuj orb of corruptionilla. olin et WATTAFAK?!?!?! ja katoin lich inventory josta puuttu orb... siinä äskösessä taistelussa olin vahingossa pistäny dkn droppaa orbi maahan sen sijaan et oisin lichille ja tämäkös sitte harmitti ku copterit ja corruption pala focus firetti ne yks kerralaa... ketutti pahasti tpn jälkee
|
| |
|
|
| Divinesia | Date: Wednesday, 22.October.2008, 23:37 | Message # 3 |
 <3
Group: Kovin Järjestysmies
| Tuli total blackout rt:ssä ku oli oma teal- ja vihollisen vihreä elf. Tohisin koko pelin, ownasin täysin ku aloin saamaan kritiikkiä tästä teal-elffiltä että oon noob. Mietin että mitä vittua, mähä teurastin elf-armeijan yksin. Sitte tämä kirjottaa: To allies: "Yeah, you killed my army."
When darkness falls we are reborn
|
| |
|
|
| Misha | Date: Thursday, 23.October.2008, 15:34 | Message # 4 |
 Abomination
| ^ epic fail xDDDDDDDDDDDDDDD
|
| |
|
|
| Chef | Date: Thursday, 23.October.2008, 16:59 | Message # 5 |
|
| Divi en käsitä miten tuo on onnistunut, koska oikealla klikillä lähtee vaan seuraamaan ja et sä voi myöskään mitään coilia tai novaa pommittaa. Varmaan attack keylla jotenkin onnistuit ? Itse en käytä a-movea ollenkaan.
|
| |
|
|
| Divinesia | Date: Wednesday, 29.October.2008, 21:28 | Message # 6 |
 <3
| Juu siis a-move ja rallypoint. Olin kikseissä... Oli siin vieres samanvärinen elf, kai mä sitä sit novailin.
|
| |
|
|
| Chef | Date: Wednesday, 29.October.2008, 21:55 | Message # 7 |
|
| Vanha kunnon allyn base under attack ja rämpyttää tuplaklikillä tp:tä ja se menee omaan baseen <3 . Toimii myös solossa jos expolle hyökätään. Onneks ei ole tullut tota tehtyä pitkään aikaan. Sit toinen "yleinen" tp moka on että unitit on juoksemas johonkin ja laitat tp, etkä pysäytä joukkoja niin osa uniteista ei lähde tp:llä mukaan koska range ei riitä kun ne juoksee jossai kilsan päässä herosta.
|
| |
|
|
| kingoftheundead | Date: Thursday, 30.October.2008, 15:26 | Message # 8 |
 Destroyer
| Klassinen Unohtaa rakentaa jonkun tietyn rakennuksen alussa/myöhemmin. Sit mul on yks kysymys, samalla tavallan moka. Mulle on pari kertaa käynyt niin että, kun pelaan ja komennan yksiköt vaikka kävelemään joennkin niin siitä tulee rallypoint, ja kun painan next paikka taas. Ja sitten kun painan tiettyy unii siinä groupissa se soistuu siitä :S mistähän tämä johtuu?
Moonlight shines upon the quilty.
|
| |
|
|
| Panda | Date: Friday, 31.October.2008, 23:29 | Message # 9 |
 Acolyte
Group: Ulkopuolinen
| kingoftheundead jos kehtaat pistää tuon saman suomeksi niin voidaan koittaa auttaa.
www.pandasinternational.org
|
| |
|
|
| Pelur1 | Date: Saturday, 01.November.2008, 11:38 | Message # 10 |
 Necromancer
| Joo, koita vähän kiinnittää huomioo miten kirjotat :P Se olis lukijaystävällisempää :DD
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.
|
| |
|
|
| Pikku_Paviaani | Date: Wednesday, 05.November.2008, 08:21 | Message # 11 |
 Ghoul
Group: Ulkopuolinen
| Dotas tuloo helposti kämmmyi kans-menin secret shoppiin(puska kauppiaalle) painoon minimapis oikeet clickkii pälli lähti juokseen ja menin kattoon recipee basest siinä välis oma hero oli juossut tornin ohi ja saanu kovan tällin ja joku 4 lvl noob sai tapettuu mut... MunQ!
I'm Here As Always...
|
| |
|
|
| Chef | Date: Friday, 14.November.2008, 16:18 | Message # 12 |
|
| Tavallaan ei moka mut en nyt keksiny et mihin laittaisin. Elikkäs pelasin 2v2 rt ja vihuilla oli 2 random. Sit lähdin siin scouttii wispil ja näin et ensimmäinen vihu oli orc. Sit ally heittää signalin orc baseen ja kirjoittaa "change of plans" cancelaa dh:n joka oli tullut jo yli puolenvälin ja alkaa tekemään kotgia ............ Olin vähän sillein että wtf ? Noh mass is bash ja voitettiin viel se peli.
|
| |
|
|
| kingoftheundead | Date: Friday, 14.November.2008, 18:03 | Message # 13 |
 Destroyer
| Toi oli aiak paha fifi, noh tiiän nykyään miten sen saa poistetuu, shift.
|
| |
|
|
| Divinesia | Date: Thursday, 20.November.2008, 18:51 | Message # 14 |
 <3
| Onneton kyseli dueliin, vastasin ekaks että olin väsyny. No, sitte mentiin pelaan. Map oli ts, peli oli käynnissä, mikään ei onnistunut. Vastaavasti taas onneton oli tulessa. Päätin mennä eräässä vaiheessa creeppaamaan kaivosta. Minulla oli 4 fiendiä, naga ja dk. Yhtäkkiä sitä kaivosta criipatessani havahduin tilanteeseen että jälkellä oli 2 heroa ja 1 fiend. Master creeping... Lesson: never play when you`re seriously tired.
|
| |
|
|
| kingoftheundead | Date: Friday, 21.November.2008, 18:15 | Message # 15 |
 Destroyer
| Juu sry, miul välil tulee noit virheit... Kun kirjotan nopee niitä syntyy.
|
| |
|
|