Televisio
|
|
tonttu-mies | Date: Monday, 23.February.2009, 22:31 | Message # 1 |
Necromancer
Group: SupR
Status: Offline
| Eli, kaikki televisioon liittyvä tänne, lempiohjelmat, kanavat, kuinka iso on.. Mitä tuleekaan päähän. ---------------------------------------------------- Itse seurailen mitä sattuu.. Välillä jos on olkkarissa ja äiti kattoo Emmerdalea, saatan kattoa senkin xD (Tai ainakin vähän aikaa.. 8) ) Broidilla on sellanen 40" TV (Vai oliskohan 42") Siitä on kiva pelailla xbox360 8) Itelläkin on joku vanha TV, mutta ei oo digiboxia kytkettynä :/
Kou, olet sankari!!
|
|
| |
taisteluorava | Date: Monday, 23.February.2009, 22:50 | Message # 2 |
Ghoul
Group: Kovin Järjestysmies
| Talossa 4 telkkaria joista 3 tallentavia (tietokoneita). Näyttöjen koot 42", 2 konetta joissa 24":set näytöt ja 22". Talo on 60 neliötä, ja käytännössä WC on ainut huone jossa ei ole näyttöä. Kaikissa tietokoneissa on siis Digiviritin/tuplaviritin. Ainoat ohjelma mitä suomen TV:stä seuraan on salatut elämät ja dr.phil. Harvoin saattaa tulla jokin mielenkiintoinen ohjelma jonka sitten katson. Jims on kanavana kyllä ehdottomasti paras, vaikka en sitä paljoa katsele. Välillä nuo poliisisarjat saattavat kiinnostaa, mutta nekin lataan mielummin netistä. Tällä hetkellä USA:ssa esitetään survivoria, the bacheloria, cops:ia (samaa mitä jimssiltä, mutta vuoden uudempia jaksoja) ja Hell's kitcheniä. Nämä siis lataan yleensä seuraavana päivänä kun USA:ssa on esitetty. Suomen TV:ssä kaikki tulee 1-3 vuotta jäljessä, siksi no thx. Eli kyllä se on niin että tulee pääasiassa ladattua kaikki sarjat suoraan netistä, jotta ei tarvitse odotella monta vuotta että ehtivät suomen TV:seen.
|
|
| |
Akee | Date: Monday, 23.February.2009, 23:13 | Message # 3 |
Fiend
| Quote (tonttu-mies) kuinka iso on.. melkein 19cm jäykkänä!
|
|
| |
kumilelu | Date: Monday, 23.February.2009, 23:29 | Message # 4 |
Necromancer
| Itse katselen pasilaa, salkkareit, poliisia, helppo elämä, heroessia (season3) simpsoneita, house (season 5)... tv taitaa olla samsung joku 40" jossa kylläkään ei oo anteenin piuhaa kiinni... :D Kaiken saa netistä ei tosiaan tartte venailla että usa sarjat tulis suomeen :D
PullaMössöIhminen--->IhmisPerse--->HomoPetteriOnTyttö!
|
|
| |
Rumiluz | Date: Monday, 23.February.2009, 23:47 | Message # 5 |
Ghoul
| Quote (Akee) melkein 19cm jäykkänä! Haha, äläs nyt paskaa puhu. Kyllä mä tiedän. Asiaa. Ainoa sarja mitä seuraan töllöstä tattiojossa on Pasila. Tosin tänään oli CW, joten jäi Pasilat näkemättä. (Vittu) Koneelta/DVD:tä löytyy Simpsoneita, Family Guyta, American Dadia, Pelastajat, Madventures. Joskus masentuneena yöllä katselen MAXia/Discoveryä/FAKTAA jne. Ihan hassuja poliisisarjoja ja dokkareita. Töllö on tollanen vuoden -95 kisahuumassa ostettu kahden tuuman neliö, josta löytyy kuitenkin SCART-liitäntä, joten KansalaisboXin saa siihen kiinni. Lisäksi löytyy PlusTV-kortti. Added (23.February.2009, 23:47) --------------------------------------------- Tuli muuten mieleen, että pitäisikö kirosanat jaksaa sensuroida? Itse viljelen niitä kuin huonoja vitsejä, eli vitun (v*tun?) usein.
Message edited by Rumiluz - Tuesday, 24.February.2009, 17:00 |
|
| |
Smokn | Date: Monday, 23.February.2009, 23:52 | Message # 6 |
Ghoul
| Entourage, Weeds, UFC!!!, Dexter, The Shield (koneelta kaikki ofc)
Aravirta Peltonen-Pirnes-Hentunen AJ.Niemi - Mr. X Riksman '2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'
|
|
| |
Rimbi | Date: Tuesday, 24.February.2009, 01:42 | Message # 7 |
Acolyte
| Kattoko kukaan, ku tänään tuli "Me, Myself & Irene" ? Aivan huippu pätkä Carreyltä :)
Fuck da police :-)
|
|
| |
Divinesia | Date: Tuesday, 24.February.2009, 01:53 | Message # 8 |
<3
| Quote (Akee) melkein 19cm jäykkänä! Ake laittaa aina sen pilkun väärään kohtaan, (1,90)... Rimbi tuo on tullu sata kertaa. Mut on se ihan jees. ^^ Ace Venturat yhä parhaita by Carey. Added (24.February.2009, 01:53) --------------------------------------------- Rooma, Dr. House, Californication, 24, Pako, Miehen puolikkaat, Joey... Tuossa ne kovimmat sarjat.
When darkness falls we are reborn
|
|
| |
Rimbi | Date: Tuesday, 24.February.2009, 01:57 | Message # 9 |
Acolyte
| Quote (Divinesia) Rimbi tuo on tullu sata kertaa. Mut on se ihan jees. ^^ "Ihan jees" HAH ! Jos true Jim fani kuulis sut niin se tulis ja lopettais sut . Onnekses en oo niin ääripäänmiehiä... :-)
Fuck da police :-)
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Tuesday, 24.February.2009, 14:30 | Message # 10 |
Necromancer
| Jooh. Itelläni nuo Pako, House, Heroes C.S.I myös, joskus tuli katottau Frendejä :/ Simpsonit, Futurama joskus kauan sitten Kaiken näkösiä niitäkin on..
Kou, olet sankari!!
Message edited by tonttu-mies - Tuesday, 24.February.2009, 15:15 |
|
| |
kingoftheundead | Date: Tuesday, 24.February.2009, 15:13 | Message # 11 |
Destroyer
| JIM(kanava) ja sit täs pari sarjaa...Dokumenttei, Pako, House, heroes, CSI, Simpson, selviytyjät, Tähtiportti(IHAN HUIPPU!), Jimmy kimmel alive, elokuvia en jaksa luetella, Star wars clone wars, TILT... Tuossa mitä äkkiseltään muistan.
Moonlight shines upon the quilty.
|
|
| |
Misha | Date: Tuesday, 24.February.2009, 16:59 | Message # 12 |
Abomination
| 42" tellu. siitä katon vaan ''hyvät'' leffat, nekin alkaa olla kolmeenkertaan katsottuja joten en tellua paljon kato.(tv:n tarjonta < torrents) pasilatkin saa kätevästi netistä, ja muuta katsomisen arvoista sieltä ei tuukkaan. survivor, idols jne on NIIN vanhentuneita formaatteja että ei mitään rajaa... aika seko teksti :S
|
|
| |
Chef | Date: Tuesday, 24.February.2009, 19:25 | Message # 13 |
Group: Removed
| Quote (taisteluorava) TV:stä seuraan on salatut elämät ja dr.phil. Hah ! Tyyppi: Olen liian lihava mitä minä teen? Dr.Phil: Syö vähemmän ja liiku enemmän. Tyyppi: Kiitos dr.Phil! Pelastit elämäni! Hieno ohjelma
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Tuesday, 24.February.2009, 22:08 | Message # 14 |
Necromancer
| Quote (Chef) Tyyppi: Olen liian lihava mitä minä teen? Dr.Phil: Syö vähemmän ja liiku enemmän. Tyyppi: Kiitos dr.Phil! Pelastit elämäni! ;D:D:D:D:D 8D Repesin.. :D
Kou, olet sankari!!
|
|
| |
Carbon) | Date: Wednesday, 04.March.2009, 14:15 | Message # 15 |
Ghoul
| Mulla on vaa 40" Tv + bluray soittimena toimi ps3 :) (tietenki full hd) Salkkarit on kyllä parhaita oikeesti. katsot aina jakson vaikka arvaat 3minuutin jälkeen mitä siinä jaksossa kaikenkaikkiaan tulee tapahtumaan :D Sitten tietysti simpsonit ja futurama ovat aivan omaa luokkaansa. Loistavia animaatioita!! Myös tulee katseltua UFC ja Contenderia. Itse katson leffoja kyllä hieman laidasta laitaan :) erityisesti divin seurassa nyyhkyleffat saavat minut liikuttumaan xDDD
|
|
| |