|
Inactive väliaikaisesti
|
|
| peterra | Date: Monday, 02.February.2009, 14:04 | Message # 1 |
 Acolyte
Group: Ulkopuolinen
Status: Offline
| Joo oon inactive siis kunnes toisin määrätään, koska muutin eilen omaan kämppään tampereelle ja god knows koska saan internetin. Pistin jo viime viikol tilauksen menemään eikä oo sen kummemmin sen jälkeen kuulunut, että siihen malliin sitten. Kestänee jonkin aikaa ennenkuin saan sen netin, että koittakaapa kestää ilman mua, vaikkei se nytkään ongelmia näytä tuottavan. Internetin tomitusaika according to firma jolta sen tilasin on "3-5 arkipäivää" joka on yhtä totta kuin blizzardin systeemit eli todellinen aika on about 3 viikkoa ainakin vanhasta kokemuksesta voin sanoa näin. No mä oon onneksi kunnon nörtti niin luultavasti huomenna alan soittelemaan ja kyseleen, että mitä **ttua, jollei netti ala kuulua. Turha odottaa, että mä maksan kuukauden nettilaskun jos se oikeasti tulee joskus 25.2 toimintaan. Pelatkaahan mahdollisimman paljon hauskoi pelei ja meikäläinen palaa asiaan kunhan saa netin kämppäänsä. Ainakin tänään mennyt iha jees, kerrankin tein läksyt ennenku marssin yliopistol, myös yksi miljoonasta tunnist jolloin olin ajallaan paikalla, kun ehtii kävellä tosta kymmenessä minuutissa (IHQ) Ei enää bussireissuja, hiton upeaa :P ajallaan koulus kävellen ja matka 10 min :P this really rocks! Saatanpa viel illal piipahtaa tääl yliopistol netis kun tuun hollannin tunneilta. Pet
I believe in God, I only spell it nature!
|
| |
|
|
| Akee | Date: Monday, 02.February.2009, 14:26 | Message # 2 |
|
Fiend
Group: SupR
| Alkaa huolestuttavasti kuulostaa real lifeltä ku oma kämppä ja kaikki :'( Huono esimerkki nuorille pelaajillemme xD Hommaahan netti kuntoon.
|
| |
|
|
| Misha | Date: Monday, 02.February.2009, 14:38 | Message # 3 |
 Abomination
| lol pete selvästi kielimiehiä jos tuun joskus tampereelle kisoihin, tuutko moikkaamaan? jos nyt satut asumaa viel siel sillo....
|
| |
|
|
| peterra | Date: Tuesday, 03.February.2009, 11:19 | Message # 4 |
 Acolyte
| Misha "kielimiehiä"..no jaa-a, satun nyt vaan opiskelemaan saksaa tampereen yliopistossa ja tampereen yliopisto on päättänyt että saksalla on ainoastaan yksi sukukieli (hollanti). Jokaisen kielen opiskelijan pitää lukea väh. 1 kurssi jotain pääoppiaineen sukukieltä. Yritin saada menemään läpi, että olisi ollut ruotsi sukulaiskieli (koska mä tiedän, että ruotsi on germaaninen kieli ja hyvin läheistä sukua saksalle) mutta kuten sanottu yliopisto on päättänyt mun puolesta, että saksalla on yksi sukulaiskieli se on hollanti ja täten mä opiskelen siis tässä jaksossa yhden kurssin hollantia, joka (onneksi) loppuu ensi viikolla. Hoe gaat het met u? O_O Ik ben Pekka! Guedamorgen! joo mä meen taas, luento odottaa eikä kukaan vastaa meses TT pet
|
| |
|
|
| tonttu-mies | Date: Tuesday, 03.February.2009, 14:37 | Message # 5 |
 Necromancer
| kielitaitohan on vain hyväksi, vai onko siinä jotain pahaa? Ja tottahan kannattaa opiskella erikieliä jos on kielipäätä, mitä peterralla vissiinkin on...
Kou, olet sankari!!
|
| |
|
|
| LIC | Date: Tuesday, 03.February.2009, 16:46 | Message # 6 |
 Statue (wau)
Group: Arvostettu Shamu
| hohoo peterra muutti tampereelle. Asut lähel keskustaa?
|
| |
|
|
| peterra | Date: Thursday, 05.February.2009, 10:07 | Message # 7 |
 Acolyte
| LIC semilähel kyl eli Tammelas :P Hih mun netti toimii! :P byebye inactive!
|
| |
|
|
| Divinesia | Date: Thursday, 05.February.2009, 12:19 | Message # 8 |
 <3
Group: Kovin Järjestysmies
| Loistavaa. Heti pelaamaan!!!
When darkness falls we are reborn
|
| |