Moro! Elikkäs tämä iki-ihana pelur1 kysyi mua tähän claaniin ja päätin sitten joinia. En tunne häntä IRL mutta bnetissä ollaan skypenkin kautta pelailtu.
Oon ite ollut vuodesta...ööö oliskohan jo 2005 tai 2006 asti ollut clan CotM:ssa tuolla bnetissä. Joten aloitinkin pelaamiseni jo 2004, kai? Oon pelannu koko ikäni massa RT, tosin loppukeväästä tuli siihen muutos ja ryhdyin vaihtamaan soloon. Ainut syy miksi en ole soloa pelannut on ollu ud vs elf match up. Kaikki sanoo että toi pitäs olla helppo ud:lle mutta mulle ei ole ollut. Joten pelasin parin kuukauden aikana noin 100 peliä clan CotM chieftiä vastaan, ja voitin 5.. mutta näitten pelien jälkeen oon saanu ladderissa ud vs elf match upit yli 50% jo. En enää sorru samoihin virheisiin kuin ennen!
Eli toisin sanottuna, olen UD pelaaja, coil novaa vaa ja gg. Osallistuin summer league 1v1 ESL ja tosin hävisin KAIKKI pelini, siis ihan suoraa 2-0. Mutta, nyt olen huomannut että 2 noista 7 vastustajasta pelaa 1v1 CCL solossa, siellä muun muassa Remind, demuslim, dowaq ja muita gosupelaajia. Melkein tosin voitin tämän Hollannin top 4 pelaajan yhessä mapissa! Nämä pelit olivat periaatteessa mun solouran ensimmäisiä, eli ei niistä mitään ollutkaan odotettavissa, siis ainakaan voittoa. Hain vaan kokemusta niistä.
No jos välillä kerrotaan jotain itestään niin olen nimeltäni Yli-Hannuksela, Juho ja ikää on 22v. Opiskelen tällä hetkellä kolmatta vuotta Vaasan ammattikorkeassa, joten ensi vuonna pitäisi valmistua sitten insinööriksi ja päästä tienaamaan rahaa.
Oon toiminut viime aikoina myäs assistant managerina Binary-Five claanille jossa on myös Cotmin chieftain pelaajana. En ole ite enää siellä pelannut pariin viikkoon vaan oon vetäytynyt siitä, koska muut ovat vain yksinkertaisesti parempia!
Mutta toivon tuovani lisää syvyyttä tähän tiimiin ja toivon omalla panostuksellani hyvää menestystä kaikille sekä solossa että claanimatseissa!
Tavataan Wc3:n merkeissä!