NoQ:n esittely
|
|
ZIIGMUND | Date: Tuesday, 10.March.2009, 23:35 | Message # 1 |
Acolyte
Group: SupR
Status: Offline
| Joo eli moi kaikille :) Nimeni on päällikkö ja olen pelannut wc3 joku viitisen vuotta. Pelaan battle netissä accountilla NoQ_oN_ihQ ja oon yleensä aika pwnage. Vapaa-ajalla harrastan alkoholia ja naisia, sekä nostelen rautaa. Asun Espoossa joka on Suomen paras mesta, ja saan muutenkin paljon haavaa (|). Mulla on battle netissä ja IRL paljon frendejä koskan oon tosi sosiaalinen ja muutenkin ystävällinen kaikille. Dotapiireissä mut tunnetaan jo pitkin Eurooppaa, maailman valloitus menossa atm. Oon pelannu kolmisen vuotta sitten mm. clan SK:ossa ja clan MTW:ssä, eli aika pro olen ollut. Kyllä vieläkin voitan aket sun muut smoket mutta sehän ei taida olla mikään saavutus ))))). Rain rokkaa.
|
|
| |
Akee | Date: Tuesday, 10.March.2009, 23:59 | Message # 2 |
Fiend
| Jätän meitsin massiiviset flamet huomiselle. Et ainsaitse mult tänää yhtää enempää huomiota, kakara.
|
|
| |
Ninpou | Date: Wednesday, 11.March.2009, 07:12 | Message # 3 |
Fiend
| huoh n00b en ole hyvä dotassa mutta aina sut voitan dota 1v1 >) vaikka heti
http://www.youtube.com/watch?v=g9mVkhCCOgI JONSUUU !
Message edited by Ninpou - Wednesday, 11.March.2009, 07:12 |
|
| |
Carbon) | Date: Wednesday, 11.March.2009, 09:08 | Message # 4 |
Ghoul
| Noq tuntuu olevan melko hyvä pelaamaan ja muutenkin iha ok oloinen kaveri, tekstin perusteella hän on vielä todella vaarimaton kaiken lisäksi :DD
|
|
| |
Rain | Date: Wednesday, 11.March.2009, 12:13 | Message # 5 |
Jumalallinen proladduttaja
| Quote (ZIIGMUND) Rain rokkaa
|
|
| |
Smokn | Date: Wednesday, 11.March.2009, 12:24 | Message # 6 |
Ghoul
| ei vittu mikä fruittari, HAISTAN HEDELMIÄ
Aravirta Peltonen-Pirnes-Hentunen AJ.Niemi - Mr. X Riksman '2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'
|
|
| |
Akee | Date: Wednesday, 11.March.2009, 16:51 | Message # 7 |
Fiend
| NoQ:st löytyy enempi hedelmii mitä tuplapotist =((( Niin fruide se o Added (11.March.2009, 16:51) --------------------------------------------- ja läski
|
|
| |
Carbon) | Date: Wednesday, 11.March.2009, 16:56 | Message # 8 |
Ghoul
| Quote (Akee) NoQ:st löytyy enempi hedelmii mitä tuplapotist =((( Niin fruide se o LoL :DD
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Wednesday, 11.March.2009, 18:49 | Message # 9 |
Necromancer
| :D:D:D:D:D:D
Kou, olet sankari!!
|
|
| |
Rumiluz | Date: Wednesday, 11.March.2009, 19:09 | Message # 10 |
Ghoul
| Yks mätä omena se o
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Wednesday, 11.March.2009, 19:56 | Message # 11 |
Destroyer
| Carbon kerää epätoivoisesti viestejä spämmimällä yhen lauseen vastauksia joka esittelyyn :O ei se virtuaali pippelimeiän silmis siitä kasva, eik sun homoutes,
Moonlight shines upon the quilty.
|
|
| |
Rain | Date: Wednesday, 11.March.2009, 20:53 | Message # 12 |
Jumalallinen proladduttaja
| Quote (kingoftheundead) ei se virtuaali pippelimeiän silmis siitä kasva, eik sun homoutes kasvaa ainakin mun silmis...
|
|
| |
taisteluorava | Date: Wednesday, 11.March.2009, 20:55 | Message # 13 |
Ghoul
Group: Kovin Järjestysmies
| Quote (kingoftheundead) Carbon kerää epätoivoisesti viestejä spämmimällä yhen lauseen vastauksia joka esittelyyn :O ei se virtuaali pippelimeiän silmis siitä kasva, eik sun homoutes, Hyvä vain että foorumeille kirjoitellaan. En usko että kukaan täällä kirjoittelee sen takia jottaa v-penis kasvais :).
|
|
| |
Carbon) | Date: Thursday, 12.March.2009, 11:00 | Message # 14 |
Ghoul
| Katsos kun olin saiteilla pitkään ns "inactive" mutta sit kun aloin tääl käymää käyn koulussa ja joka paikassa missä ei ole wc3 mut netti vaa toimii :D Niin tämän takia saatan kommentoida hieman "Myöhässä" tiettyjä asioita, mutta yritän parhaani mukaan lukea ja päästä jyvälle vanhemmistakin asioista joita on käsitelty täällä saiteilla, ja nyt vain yritän että pysyisin ajan tasalla niin ei ole aina niin "ulkopuolinen" olo kun channelil puhutaa jotain. :) Ja minkä mä sille mahdan jos mulla ei ole johonki esittelyy mitää erikoista sanottavaa, mun mielestä on ainaki hyvä että edes kommentoidaa jotenkin (vaikkapa sitten edes sillä yhdellä lauseella) kun ettei sanota mitään koko hommasta. :)
|
|
| |
Carbon) | Date: Thursday, 12.March.2009, 11:00 | Message # 15 |
Ghoul
| Quote (Rain) kasvaa ainakin mun silmis... Ja rain voiko se enää kasvaa SUN silmissä :D:D
|
|
| |