Ammattilaisen esittely
|
|
Ammattilainen | Date: Monday, 09.March.2009, 19:09 | Message # 1 |
Acolyte
Group: SupR
Status: Offline
| Elikkä nimeltäni olen Arttu Nevalainen ja olen pelaillut acc nimeltä "Ammattilainen" jo yli 5½ vuotta. Kahtena ensimmäisenä vuonna en ollut netissä kovinkaa paljoa, koska kotoa ei löytynyt sellasita vaan pelailin serkkujeni luona RoCia. Koska en jaksanut pelata tyhmää AI:ta vastaan, päätin ruveta tekemään custom mappeja ja koska olin niin kiintynyt tower defenceihin tein niitä. Kenttien tekeminen kiehtoo minua todella ja olen saanut aikaan yhden noh "melko hyvän" mapin nimeltä And There Was Light (heroilla deffataan cityä). Noin kaksi vuotta olen sitä säätänyt ja joku on jopa sanonut sitä hyväksi :P. Osaan hyvin triggerit ja muun perus hutun, jos joku tarvitsee apua, mutta valitettavastu JASSia en vielä hallitse. Vaihdetaampa puheenaihetta nettiin. "Ammattilainen" on minun ainut acc jotein se on kärsinyt sen kovan noobi vaiheen kun en osannut tehdä vielä mitään. PELAAN MIELELLÄÄN AT, jos vaan joku haluaa minut mukaan. Solossa en ole kovin hyvä, kuten moni tietääkin... , mutta sitäkin olen ajatellut harjoittaa kunhan olen saanut atwl:n (And There...) siihen kuntoon, että sen uskaltaa antaa ladattavaksi julkisesti. Mitä nyt kuuluu oikeaan elämääni ja harrastuksiini, niin olen pelannut jalkapalloa ainakin ~5v, käynyt salibandyssä(maalivahti) ja joskus lentopallossakin, mutta nykyään ei ole enää pelaajia ja ei enää kerhoja...(köyhä/ pieni kunta).
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Monday, 09.March.2009, 19:47 | Message # 2 |
Destroyer
| Voisin testaa sun mappii joku päivä :p /w mulle vaan. Ite myös teen aktiivisesti custom mappei, ja nyt on yks hyvä meneillään jota on kehuttu mukavasti, tosin vasta versio 0.06 :D
Moonlight shines upon the quilty.
|
|
| |
taisteluorava | Date: Tuesday, 10.March.2009, 01:57 | Message # 3 |
Ghoul
Group: Kovin Järjestysmies
| Hyvä esittely, gj :).
|
|
| |
Ammattilainen | Date: Tuesday, 10.March.2009, 11:38 | Message # 4 |
Acolyte
| Mul on ny versio 1.19 valmis, mutta kukaan ei vaan hosti sitä... Ajattelin tehdä versio 1.20:n kaksi uutta heroa; ninjatauren ja battlesquirrel jos saan gmaxin toimimaan (3d ohjelma).
Message edited by Ammattilainen - Tuesday, 10.March.2009, 11:38 |
|
| |
Akee | Date: Tuesday, 10.March.2009, 13:15 | Message # 5 |
Fiend
| Voisit vaik uploadaa toho "reploihin" sun mappis :P Se ei vissii tiedostomuodosta hirveesti välitä. Haluisin nähdä ^^
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Tuesday, 10.March.2009, 14:48 | Message # 6 |
Necromancer
| Noh jos vippaat sen tänne jonnekin, sinne muut osioon (ei sinne replojen sekaan vaan sinne missä on se smoken laulut jne.) Sit sieltä lataa ja hostaa :P Voin hostaa joskus sit ehkä emt :D
Kou, olet sankari!!
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Tuesday, 10.March.2009, 15:43 | Message # 7 |
Destroyer
| Quote (Akee) Voisit vaik uploadaa toho "reploihin" sun mappis :P Se ei vissii tiedostomuodosta hirveesti välitä. Haluisin nähdä ^^ Nyyh kukaan ei kiinnostunut mun mapeista samalla tasolla, yhyyy... Onneks on kamui, jotka hostii ja kehuu :p
Moonlight shines upon the quilty.
|
|
| |
Misha | Date: Tuesday, 10.March.2009, 23:16 | Message # 8 |
Abomination
| oon pelannu ATWL ja voin sanoo että on oikeesti hyvä map. hieman dota henkinen mutta kumminkin erillainen. kannattaa kokeilla jos on mahdollisuus!
|
|
| |
Ammattilainen | Date: Saturday, 14.March.2009, 10:40 | Message # 9 |
Acolyte
| Se on ny siel mis on replayt. Kertokaa sit kaikki bugit mulle ja jos se on huono, niin kertokaa ihmeessä mitä siihen kannattas laittaa :P.
|
|
| |