Hei höpönassut. Kuka olen? Nimeni on Rain, jepjep smoke, kyllä olen vaikka kuinka väittäisit vastaan. Syntynyt 89. Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu.
Miten eksyin warcraftin pariin ja milloin? Joskus 2006 paikkeilla näin kaverin pelaavan kyseistä peliä, ja joskus sitten muutaman kuukauden jälkeen campista tuli otettua mukaan kun 20€ sai wc3+tft. Yksinpeleistä en välitä hiton vertaakaan, siksi suoraan battle.nettiin ottamaan loseja rt:ssä ja dotassa. Sitten tuli pidettyä 1-2vuoden tauko varmaankin koulun takia. Sittenpalasin 2008 syksyn aikoihin takaisin jos oikein muistan. Siinä sitten tutustuin bend3riin jonka kanssa pelailtiin ja nautittiin wc3:sesta.
Miten päädyin supr:iin ja shamaaniksi tuntemattomasta. Bend3rinkaa pelailtiin ja huonon muistini takia en muista miksi päädyimme finh:n kanavalle juuri kun "tuhoutuminen" alkoi. Siinä sitten seurailin vaisuna tapahtumia ja lopuksi osa porukasta heitti finh tagin pois ja menivät toiselle channelilla, ja minä mukana. Sinä aikana olin vielä ihan hiljaa enkä puhunut paljoa. En siis ollut nähnyt ketään pelaajia aikasemmin, enkä edes ollut uullut FINH:sta ikinä.
Siinä sitten kun klaanille päätettiin nimi, ja olin vapaaehtoinen liittymään mukaan supriin. Siinä sitten kysyin cheftainilta että mitäs jos laitan klaanille botin. Siitä se sitten pikkuhiljaa lähti oma nousu. Pikkuhiljaa näin ja opin tuntemaan muita supr:ilaisia.
Persoonallisuus Olen osittain samanlainen kuin Divi, eli löytyy todella humoristinen puoli, ja myös hyvin vakava puoli. Jos nään että joltain ei suju jokin, teen sen itse paremmin. Paikoin en osaa vastata EI/EN, ja usein laitan toisen itseni edelle. Luovuttaja tyyppiä en ole, jos tulee ongelma, niin kyllä sen ratkaisen. Kiinnostus oppia uutta on myös iso, ja hyvällä maalaisjärjellä siitä on erittäin hyvä apu. Oikea asenne 1 - 0 Luovuttaja.
Tehtävät ja saavutukset supr:ssa. Eli aluksi laitoin botin toimimaan halutulla tavalla, ja kyllä, siinä meni kymmeniä tunteja kun selvitti/oppi sitä käyttämään/säätämään/tekeemään mitä halusin. Tästä ei siis ollut mitään kokemusta, mutta persoonan takia otan kaikki haasteet vastaan. SUPR:in logoja/kuvia olen väsäillyt, vaikka piirustus-silmää ei löydy sitten yhtään (jopa tikku-ukkoni erehtyy näyttämään sotkulta), mutta hitot siitä, ja eikun lukemaan hyviä konsteja ja sitten omalla inspiraatiolla väsäämään omaperäistä. Välillä pienenkin logon tekemisessä saattaa mennä monta tuntia, mutta hitot siitä, kunhan oppii. Sitten kotisivujen tekninen ylläpito on pikkuhiljaa siirtynyt minun käsiini myös. Tämä koko ucoz systeemi on/oli täysin uutta minulle, eikä aluksi ollut mitään hajua mikä tämä on / miten toimii. Siitä sitten pikkuhiljaa halusin ottaa selvää. Alkeellisella HTML taidolla + maalaisjärjellä saa jo jotain aikaseksi. Eiköhän näitä ole vielä jotain, mutta tässä oli tärkeimmät tehtävät.
Pelihistoria/rodut. Aikoinani 2006 maissa pelailin pääasiassa UD:llä, koska oli ainut rotu jota hallitsin, johtuneeko siitä että fiendien microaminen vain on jotain niin uskomatonta;). Sitten 2008 loppuvuodesta alettiin sitten tyhjältä pöydältä taas pelaamaan (kiitos hyvän muistini). Siinä sitten paransin tasoani huomattavasti erittäin lyhyessä ajassa. Elffillä tuli opeteltua pelaamaan, koska beareissa/taloneissa jotain kiehtovaa. Eli nykyään pääasiassa pelailen elffillä ja ud:llä. 2v2 rt matseja varsinkin UD:llä.
Kiinnostuksen kohteita. Naiset. Kelläpä terveellä miehellä ei olisi? Urheilu. Kelläpä itsestään huolehtivalla miehellä ei olisi? Terveellinen elämäntapa, kehosi sitten palkitsee sinua. Toki roskaruokaa syön, mutta yleensä vain kavereiden kanssa.
Asioita joista en pidä. Selvästi ulospäin näkyvä huono asenne on kaiken paha ja alku. Penkkiurheilu on jotain aivan niin turhaa.
Dodi, tämä nyt äkkiseltään kirjoitettu teksi, joista varmasti puuttuu monia hyviä asioita joita olen vain unohtanut kirjoittaa. Erityiset kiitokset Diville ja Bend3rille :).