Micronae Supremacy
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: Divinesia, Pelur1  
Legenda nimeltään Taisteluorava
taisteluoravaDate: Saturday, 31.January.2009, 13:29 | Message # 1
Ghoul
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 124
Reputation: 0
Status: Offline
Hei höpönassut.

Kuka olen? Nimeni on Rain, jepjep smoke, kyllä olen vaikka kuinka väittäisit vastaan. Syntynyt 89. Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu.

Miten eksyin warcraftin pariin ja milloin? Joskus 2006 paikkeilla näin kaverin pelaavan kyseistä peliä, ja joskus sitten muutaman kuukauden jälkeen campista tuli otettua mukaan kun 20€ sai wc3+tft. Yksinpeleistä en välitä hiton vertaakaan, siksi suoraan battle.nettiin ottamaan loseja rt:ssä ja dotassa. Sitten tuli pidettyä 1-2vuoden tauko varmaankin koulun takia. Sittenpalasin 2008 syksyn aikoihin takaisin jos oikein muistan. Siinä sitten tutustuin bend3riin jonka kanssa pelailtiin ja nautittiin wc3:sesta.

Miten päädyin supr:iin ja shamaaniksi tuntemattomasta. Bend3rinkaa pelailtiin ja huonon muistini takia en muista miksi päädyimme finh:n kanavalle juuri kun "tuhoutuminen" alkoi. Siinä sitten seurailin vaisuna tapahtumia ja lopuksi osa porukasta heitti finh tagin pois ja menivät toiselle channelilla, ja minä mukana. Sinä aikana olin vielä ihan hiljaa enkä puhunut paljoa. En siis ollut nähnyt ketään pelaajia aikasemmin, enkä edes ollut uullut FINH:sta ikinä.
Siinä sitten kun klaanille päätettiin nimi, ja olin vapaaehtoinen liittymään mukaan supriin. Siinä sitten kysyin cheftainilta että mitäs jos laitan klaanille botin. Siitä se sitten pikkuhiljaa lähti oma nousu. Pikkuhiljaa näin ja opin tuntemaan muita supr:ilaisia.

Persoonallisuus Olen osittain samanlainen kuin Divi, eli löytyy todella humoristinen puoli, ja myös hyvin vakava puoli. Jos nään että joltain ei suju jokin, teen sen itse paremmin. Paikoin en osaa vastata EI/EN, ja usein laitan toisen itseni edelle. Luovuttaja tyyppiä en ole, jos tulee ongelma, niin kyllä sen ratkaisen. Kiinnostus oppia uutta on myös iso, ja hyvällä maalaisjärjellä siitä on erittäin hyvä apu. Oikea asenne 1 - 0 Luovuttaja.

Tehtävät ja saavutukset supr:ssa. Eli aluksi laitoin botin toimimaan halutulla tavalla, ja kyllä, siinä meni kymmeniä tunteja kun selvitti/oppi sitä käyttämään/säätämään/tekeemään mitä halusin. Tästä ei siis ollut mitään kokemusta, mutta persoonan takia otan kaikki haasteet vastaan. SUPR:in logoja/kuvia olen väsäillyt, vaikka piirustus-silmää ei löydy sitten yhtään (jopa tikku-ukkoni erehtyy näyttämään sotkulta), mutta hitot siitä, ja eikun lukemaan hyviä konsteja ja sitten omalla inspiraatiolla väsäämään omaperäistä. Välillä pienenkin logon tekemisessä saattaa mennä monta tuntia, mutta hitot siitä, kunhan oppii. Sitten kotisivujen tekninen ylläpito on pikkuhiljaa siirtynyt minun käsiini myös. Tämä koko ucoz systeemi on/oli täysin uutta minulle, eikä aluksi ollut mitään hajua mikä tämä on / miten toimii. Siitä sitten pikkuhiljaa halusin ottaa selvää. Alkeellisella HTML taidolla + maalaisjärjellä saa jo jotain aikaseksi. Eiköhän näitä ole vielä jotain, mutta tässä oli tärkeimmät tehtävät.

Pelihistoria/rodut. Aikoinani 2006 maissa pelailin pääasiassa UD:llä, koska oli ainut rotu jota hallitsin, johtuneeko siitä että fiendien microaminen vain on jotain niin uskomatonta;). Sitten 2008 loppuvuodesta alettiin sitten tyhjältä pöydältä taas pelaamaan (kiitos hyvän muistini). Siinä sitten paransin tasoani huomattavasti erittäin lyhyessä ajassa. Elffillä tuli opeteltua pelaamaan, koska beareissa/taloneissa jotain kiehtovaa. Eli nykyään pääasiassa pelailen elffillä ja ud:llä. 2v2 rt matseja varsinkin UD:llä.

Kiinnostuksen kohteita. Naiset. Kelläpä terveellä miehellä ei olisi? Urheilu. Kelläpä itsestään huolehtivalla miehellä ei olisi? Terveellinen elämäntapa, kehosi sitten palkitsee sinua. Toki roskaruokaa syön, mutta yleensä vain kavereiden kanssa.

Asioita joista en pidä. Selvästi ulospäin näkyvä huono asenne on kaiken paha ja alku. Penkkiurheilu on jotain aivan niin turhaa.

Dodi, tämä nyt äkkiseltään kirjoitettu teksi, joista varmasti puuttuu monia hyviä asioita joita olen vain unohtanut kirjoittaa. Erityiset kiitokset Diville ja Bend3rille :).

 
Pelur1Date: Saturday, 31.January.2009, 14:55 | Message # 2
Necromancer
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 429
Reputation: 3
Status: Offline
Heh:D Tuo kuulosti työpaikka hakemukselta :P

Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.
 
SmoknDate: Saturday, 31.January.2009, 15:51 | Message # 3
Ghoul
Group: SupR
Messages: 178
Status: Offline
Quote (taisteluorava)
Penkkiurheilu on jotain aivan niin turhaa

Et tiedäkään mitä kaikkea menetätkään..


Aravirta

Peltonen-Pirnes-Hentunen
AJ.Niemi - Mr. X
Riksman

'2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'

 
kingoftheundeadDate: Saturday, 31.January.2009, 20:02 | Message # 4
Destroyer
Group: SupR
Messages: 829
Reputation: 2
Status: Offline
Quote (Smokn)
Et tiedäkään mitä kaikkea menetätkään..

..., Menetät vain sen tylsyyden. Mut on siin yks hyväpuoli, naiset juoksee....(tyhmäkin tajuu mitä tää meinaa, mut siis tuokin pätee vaan yleisurheiluun ): )


Moonlight shines upon the quilty.
 
SmoknDate: Saturday, 31.January.2009, 20:05 | Message # 5
Ghoul
Group: SupR
Messages: 178
Status: Offline
Quote (kingoftheundead)
..., Menetät vain sen tylsyyden. Mut on siin yks hyväpuoli, naiset juoksee....(tyhmäkin tajuu mitä tää meinaa, mut siis tuokin pätee vaan yleisurheiluun ): )

Jep.. 14v tietääkin nää asiat hyvin


Aravirta

Peltonen-Pirnes-Hentunen
AJ.Niemi - Mr. X
Riksman

'2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'

 
LICDate: Saturday, 31.January.2009, 20:36 | Message # 6
Statue (wau)
Group: Arvostettu Shamu
Messages: 364
Reputation: 5
Status: Offline
Quote (Smokn)
Jep.. 14v tietääkin nää asiat hyvin

Kasva aikuiseks smokn biggrin
 
SmoknDate: Saturday, 31.January.2009, 21:08 | Message # 7
Ghoul
Group: SupR
Messages: 178
Status: Offline
Quote (LIC)
Kasva aikuiseks smokn

NEVER!


Aravirta

Peltonen-Pirnes-Hentunen
AJ.Niemi - Mr. X
Riksman

'2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'

 
MishaDate: Sunday, 01.February.2009, 00:19 | Message # 8
Abomination
Group: SupR
Messages: 610
Reputation: 8
Status: Offline
hitto on kurren feivörit sana? biggrin kiva kuulla sustakin kurre =)
 
taisteluoravaDate: Sunday, 01.February.2009, 00:42 | Message # 9
Ghoul
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 124
Reputation: 0
Status: Offline
Noh, hitto sai luvan korjata teidän käyttämän v*ttu sanan: ). Tuo esittely on kyllä varsin perseestä ja pikaisesti tehty, kirjoitin sanat siihen tahtiin kun tuli mieleen. Pitääpä joku päivä tehä vähän asiallisempi.
 
RyanDate: Sunday, 01.February.2009, 22:29 | Message # 10
Acolyte
Group: Ulkopuolinen
Messages: 46
Reputation: 0
Status: Offline
Quote (taisteluorava)
ja kyllä, siinä meni kymmeniä tunteja

Meni kymmeniä tunteja ja siltikkin se on ihan perseestä...

 
DivinesiaDate: Monday, 02.February.2009, 00:18 | Message # 11
<3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Reputation: 14
Status: Offline
Quote (taisteluorava)
Persoonallisuus Olen osittain samanlainen kuin Divi, eli löytyy todella humoristinen puoli, ja myös hyvin vakava puoli. Jos nään että joltain ei suju jokin, teen sen itse paremmin. Paikoin en osaa vastata EI/EN, ja usein laitan toisen itseni edelle. Luovuttaja tyyppiä en ole, jos tulee ongelma, niin kyllä sen ratkaisen. Kiinnostus oppia uutta on myös iso, ja hyvällä maalaisjärjellä siitä on erittäin hyvä apu. Oikea asenne 1 - 0 Luovuttaja

Juu-u, vähän samaa tyypiä meistä löytyy.

Hyvää tekstiä, erittäin asiallista. smile


When darkness falls
we are reborn
 
AkeeDate: Monday, 02.February.2009, 02:25 | Message # 12
Fiend
Group: SupR
Messages: 215
Reputation: 8
Status: Offline
Quote (Ryan)
Meni kymmeniä tunteja ja siltikkin se on ihan perseestä...

Botti ownaa. Samoin Orava. GG.
 
Carbon)Date: Thursday, 12.March.2009, 12:05 | Message # 13
Ghoul
Group: SupR
Messages: 116
Reputation: 0
Status: Offline
Nykyää toi bot on iha toimiva kun ei heitä joka asiasta pihalle, ja arvostan sitä että ylipäätänsä joku viitsii pitää bottia yllä. aika harvalla olisi kiinnostusta yms. Mutta onneksi joukossamme on yksi joka viitsii nähdä hieman enemmänkin vaivaa, kuten se irc botti ja tämä kaikille tutuksi tullut channelin botti. Kiitokset niistä vain oravalle :)
 
tonttu-miesDate: Thursday, 12.March.2009, 14:34 | Message # 14
Necromancer
Group: SupR
Messages: 481
Reputation: 3
Status: Offline
Eikös Viitapiru pistäny Ircin pystyyn?

Kou, olet sankari!!
 
Carbon)Date: Thursday, 12.March.2009, 14:38 | Message # 15
Ghoul
Group: SupR
Messages: 116
Reputation: 0
Status: Offline
Ai pisti vai? siis no mä lähinnä meinasin sitä bottii :o vai pitääkö viitapiru sitä ircbottiakin pystys? mä en mee vannomaan mut näin mun on annettu ymmärtää että orava ylläpitää niit bottei oO
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Copyright MyCorp © 2026Make a free website with uCoz