Micronae Supremacy
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: Divinesia, Pelur1  
Meitsi on Misha
MishaDate: Thursday, 29.January.2009, 00:15 | Message # 1
Abomination
Group: SupR
Status: Offline
juu elikkäs b.net acco on Mishakal tai nyttemmin SupR.Misha. oikee nimi on Viljam nordström ja olen 16v.

harrastan jousiammuntaa semi-pro tasolla (pro tasoa ei ole) ja olen siinä ihan hyvä. minulla on nimissäni 5 suomen ennätystä ja pohjoismaiden mestaruuskin on plakkarissa. kesäisin harrastan myös kirveen heittoa. käyn salilla, uimassa, lenkillä säännöllisesti. pidän naisista ( vaikka ei jutuista uskois) ja suprin porukosita. olen mielestäni humoristinen kaveri, jonka kanssa voi heittää roisimpaakin läppää.

musiikkimaku onkin sitten jo vähän raskaampaa luokkaa: arch enenmy, in flames, wolfchant, Diablo, kotiteollisuus, slayer, barathrum, immortal jne. en viitsi kaikkiä tänne kirjoittaa koska samaa lajia edustavat suurinosia. melkein voisin sanoa että kaikki metalli heiluttaa mishan lettiä.

tästä lähtee mishan gameing tarina:

ennen frozenia pelasin aktiivisesti diabloa ja olin ihan hyvä siinä. kerran kolme vuotta sitten näin pelikaupassa wc3 ja TFT, ja päätin ostaa tämän pelin. instaloin sen ja aloin samana iltana pelata campaignia. sormi suussa ohjasin Thrallia ekan campaignin läpi ja kun alkoi liikkuminen ja a-move olla hallussa, lähdin b.net.
eka acconi oli Frozensong ja sillä tutustuin eri rotuihin ja pelasin pelkästään 4n4 rt:tä. kuukauden kokeilujen jälkeen aloin pelata rt:tä night elfeillä. sitten lukaisin kirjasarjan nimeltä DragonLance ja siellä esiintyi parantamisen jumalatar Mishakal ja pidin heti nimeä kauniina joten otin sen wc3 nickikseni. jatkoin tätä 4n4 rt rataa mutta tälläkertaa undeadeilla. jotenkin sitten herrasmies nimeltä Manapool whispasi minulle että haluaisinko liittyä klaaniin nimeltä HoF, Heroes of Finland ja otin tarjouksen vastaan. jouduin pelaamaan testipelin, duel vs mana. kyseinen peli oli ensimmöinen sooloni ikinä, ja hävisin. minut kumminkin otettiin klaaniin ja aloin tehdä tuttavuuksia esim manan,famon ja fifin kanssa. Hofissa tapasin myös bobletin jonka kanssa aloin sitten pelata vähän duelia sillointällöin. kaikesta huolimatta 4n4 urani jatkui vieläkin.

HoF meni inactive, ja olin taas vapaalla jalalla, kunnes Carbon) whispasi ja kysyi minua FinH:seen. siellä sitten jatkoi soolo suuntauksesta huolimatta 4n4 pelaamista. FinHssa sain vielä enemmän wc3 ystäviä. siellä sitten pelailin 4n4 rt kunnes finh kaatui ja supr sai syntynsä, ja here i am, pelaamassa dueleita ja 4n4 rt:tä. toivottavasti mua ei kikitä vaikka oonki rt noob biggrin

jos kiinnostaa, kirjoittelen myös paljon suprin blogiosioon, ja sieltä voi sitten lukaista ja mielellään kommentoida mishan elämäntilannetta.

sori jos tää on sekava =)

AkeeDate: Thursday, 29.January.2009, 13:22 | Message # 2
Fiend
Misha on suprin irl arsu. Paitsi et paljon seksikkäämpi ku wc3:n arsu :]]

DivinesiaDate: Thursday, 29.January.2009, 13:43 | Message # 3
<3
Group: Kovin Järjestysmies
Kiva oli lukea tuosta pelihistoriastakin enemmän.

When darkness falls
we are reborn

tonttu-miesDate: Thursday, 29.January.2009, 14:56 | Message # 4
Necromancer
Jos misha on archer, kuka on demon hunter täällä smile

Kou, olet sankari!!

MishaDate: Thursday, 29.January.2009, 17:05 | Message # 5
Abomination
Quote (Divinesia)
Kiva oli lukea tuosta pelihistoriastakin enemmän.

nyt kun loggaan b.net niin en ole shamu/klaanissa ollenkaan...? xD noei... 10% respect! kiitos kaikki <3

Carbon)Date: Wednesday, 11.March.2009, 14:55 | Message # 6
Ghoul
Quote (Misha)
toivottavasti mua ei kikitä vaikka oonki rt noob

Enhä mäkää koskaa kenkää saanut vaik pelailin rt paljon :D tosin nyt yritän pysyy tossa pääpainona solo :) Ja ei sua vois kikkii <33

kumiDate: Tuesday, 13.November.2018, 17:14 | Message # 7
Acolyte
Group: Kovin Järjestysmies
mitä se misha ny kuuntelee`?

• Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright MyCorp © 2024Make a free website with uCoz