Micronae Supremacy
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: Divinesia, Pelur1  
Akee18vKarvallinen
AkeeDate: Wednesday, 28.January.2009, 20:59 | Message # 1
Fiend
Group: SupR
Messages: 215
Reputation: 8
Status: Offline


Akee valitsemassa päivän vaatetustaan.

Elikkäs Aksu eli Akee tässä. Pian yhdeksäntoista vuotta täyttävä lukiopaskanaama Helsingistä. TFT:tä eli Tarinaa Farseerin Turhuudesta on tullut pelattua sellainen neljä viitisen vuotta. Aloitin pelaamalla itse pelin sielua, eli rt:tä. Joskus kaksi vuotta myöhemmin astui yksinpelaaminen mukaan kuvioihin, kun ymmärsin että minussa on enemmän potentiaalia kuin ainaiseen TC Tauren Shaman eeppisen strategian tekemiseen. ShadowFist oli accounttini. Kuultuani noin 1200 kertaa " HAHAHAHA FISTING/ANALFIST/ANALFISTING :DDDD" tulin siihen lopputulokseen että accounttia on vaihdettava.
Solo tarttui nopeasti suoneen ja jonkun aikaa menikin ymmärrettävästi koulu päin helvettiä kun soloa tuli tahkottua, kunnes siirryin enemmän managerointi puoleen. Epäarvostettu ja pohjasakkiin lukeutuva asema oli kuin tehty minulle! Näin syntyi rSky, joka herätti paljon vihaa niin suomalaisissa, kuin ulkomaalaisissa. Suomalaiset pitivät rSky:tä likaisena dSky kopiona ja rajoittuneet sosiaaliset taitoni takasivat kaikkien muiden vihat. Hienoa ja menestyksekästä aikaa! Mesekin täytti parista sadasta turhasta ja säälittävästä osoitteesta, kun yhden viikon suhteet vastakkaisen joukkueen managerin kanssa syntyivät.

Seurasi kaamos. TFT katosi koneelta. Rastilan Kirkollinen yhteisö (rSky) kaatui jäätyäni 7 kuukauden tauolle. Kun muu elämä asettui raiteilleen, alkoi itsetuhoinen sieluni kaipaamaan takaisin tähän peliin. Niinpä siis palasin! Mutta kaiken yllätykseksi se ei heitänytkään elämää raiteiltaan ja tässä sitä ollaan! Ja pääsen taas kokemaan hienoja pelihetkiä aktiivisessa Suomiscenessä battleshipsin ja satunnaisen solopelailun parissa odotellessa ensi vuoden puolella ilmestyvää resettiä.

Parasta TFT:ssä on ehdottomasti ihmiset. Monet hienot ihmiset ovat suoneet minun kokea suuria hetkiä tämän pelin parissa. Erityismainintana henkilöt: Rumi, Blesser, Failed ja monia muita <3


Tällaista iloista meininkiä on ollut havaittavissa Aksun järjestämissä LANeissa sekä tft:n pelihetkissä

 
DivinesiaDate: Wednesday, 28.January.2009, 21:09 | Message # 2
<3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Reputation: 14
Status: Offline
Ei lols. xD Eeppistä itseironiaa.

When darkness falls
we are reborn
 
SmoknDate: Wednesday, 28.January.2009, 21:15 | Message # 3
Ghoul
Group: SupR
Messages: 178
Status: Offline
What a nice way to come out of closet

Aravirta

Peltonen-Pirnes-Hentunen
AJ.Niemi - Mr. X
Riksman

'2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'

 
AkeeDate: Wednesday, 28.January.2009, 21:15 | Message # 4
Fiend
Group: SupR
Messages: 215
Reputation: 8
Status: Offline
-1 reputation Smokn sad
 
CrusnikDate: Wednesday, 28.January.2009, 21:16 | Message # 5
Acolyte
Group: SupR
Messages: 2
Reputation: 0
Status: Offline
<3.
 
SmoknDate: Wednesday, 28.January.2009, 21:16 | Message # 6
Ghoul
Group: SupR
Messages: 178
Status: Offline
Quote (Akee)
-1 reputation Smokn

What a nice way to raise your post count


Aravirta

Peltonen-Pirnes-Hentunen
AJ.Niemi - Mr. X
Riksman

'2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'

 
tonttu-miesDate: Wednesday, 28.January.2009, 21:17 | Message # 7
Necromancer
Group: SupR
Messages: 481
Reputation: 3
Status: Offline
Jännä tarina.. ;O
Etkös sä ollu jossai jenkkiklaanissa kanssa jossain vaiheessa??

Näin oon ymmärtäny jostain smile


Kou, olet sankari!!

Message edited by tonttu-mies - Wednesday, 28.January.2009, 21:21
 
AkeeDate: Wednesday, 28.January.2009, 21:22 | Message # 8
Fiend
Group: SupR
Messages: 215
Reputation: 8
Status: Offline
Se syrjähyppy ei ole tarinani arvoinen. Eli olin siel vissii vähä yli viikon, ei sellaiset ole esittelyn arvoisia sad
 
MishaDate: Wednesday, 28.January.2009, 23:37 | Message # 9
Abomination
Group: SupR
Messages: 610
Reputation: 8
Status: Offline
mukavaa luettavaa ja kyllä yhdyn diviin.. eeppistä itseironiaa
 
peterraDate: Thursday, 29.January.2009, 01:01 | Message # 10
Acolyte
Group: Ulkopuolinen
Messages: 48
Reputation: 2
Status: Offline
rofl biggrin tää oli helvetin hyvä biggrin

I believe in God, I only spell it nature!
 
FailedDate: Thursday, 29.January.2009, 13:19 | Message # 11
Acolyte
Group: SupR
Messages: 6
Reputation: 0
Status: Offline
Missä rakas oli Good Morning Vietnam jutut, meidän drunken brawling wars etc. biggrin

I have an abbility to form sentences by just banging my head to my keyboard.
 
AkeeDate: Thursday, 29.January.2009, 13:21 | Message # 12
Fiend
Group: SupR
Messages: 215
Reputation: 8
Status: Offline
emt :C Stay tuned for Part 1½ ! Suprilaiset varmaan tuntee paremmin rSky:n ku GmV:n ni en ottanu mukaan, vaikka GmV oli ehdottomasti tft-aikani suurin sielu ja suuruus!
 
Pelur1Date: Thursday, 29.January.2009, 15:23 | Message # 13
Necromancer
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 429
Reputation: 3
Status: Offline
Hauskaa luettavaa oli biggrin

Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.
 
AkeeDate: Wednesday, 11.March.2009, 17:40 | Message # 14
Fiend
Group: SupR
Messages: 215
Reputation: 8
Status: Offline
*huomiobump*
 
Carbon)Date: Wednesday, 11.March.2009, 17:45 | Message # 15
Ghoul
Group: SupR
Messages: 116
Reputation: 0
Status: Offline
lol :D
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Copyright MyCorp © 2026Make a free website with uCoz