Micronae Supremacy
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: Divinesia, Pelur1  
Pelur1 the peluri
Pelur1Date: Tuesday, 27.January.2009, 19:35 | Message # 1
Necromancer
Group: Kovin Järjestysmies
Status: Offline
MÖÖÖ

Mut on kastettu about 17 vuotta sitten Ville Tuoviseks, taistelu.netissä tunnetaan pelurina ja Villenä. Rotu jolla pelaan on Yön Haltiat, ja örkkejä vihaan eniten, varsinkin vihollisörkkejä. Warcraftia tulee vissiin 2 vuotta täyteen tänä keväänä. Tuosta ajasta puolet meni hukkaan DotA:n parissa, jota jalkapallotähden kanssa pelattiin se vuoden päivät. Keväällä -08, tai tarkemmin sanoen koulujen loppumispäivänä SE iski ja aloin pelata ladderia. Lähinnä random team -pelejä tuli pelattua, sekä jalkapallotähden ja muutaman muun irl-kaverin kanssa AT.. Sanomattakin selvää että sellasessa ei paljon taidot kartu.. Sit tuossa syyslomalla olin Joensuussa fbs:n luona lanittamas niin saatiin päähän perustaa oma klaani. Ei muuta kun tuumasta toimeen! Sillon oltiin OOK klaanissa, joka keikku hajoamisen partaalla iki-ihanan chieftainin ansiosta <3, sieltä saatiin sopivasti sakkia pistämään klaani pystyyn.. Aluksi klaani oli ihan kaikille avoin, mutta sitten pikkuhiljaa alettiin muuttamaan sitä "melee"-klaaniksi. Siinä sit opeteltiin vähän pelailemaan, ja käytiin notkumassa /clan finh kanavalla ja ihastelemassa niitä niin uskomattoman taitavia pelaajia joilla oli voitto-% yli 50 :O, varsinki Captainplanet oli tosi cool kun sillä oli BEASTMASTER ikoni!!! WOW! biggrin ja oli se famon sylvanas kanssa aika kovis :P.. Sit tuli se päivä kun FinH-kanavalle astuessani Divi[n]esia sanoi Carbon):lle: kuules carb perustetaanko läpällä klaani? Jäin siinä seurailemaan sivusta ku homma eteni, ja menin mukana channel xxx, ja leavasin clan FHR:n jonka shamuna olin ollut.. Sit siinä se tunti mietittiin klaanille nimeä, ja lopulta se oli valmis Micronae Supremacy Divin jostain biisistä kopioima hieman muutettu nimi biggrin Ehdotin siinä sitten että voisin tehdä klaanille kotisivut, ja rupesin hommiin, noh tällä ucoz-systeemillä ne oli nopeesti tehty, ja parin pikku kommelluksen jälkeen foorumit replay-osio ynnä muu oli kunnossa. Tästä hyvästä sainkin shamaanipaikan SupRiin, jos joku sitä on ihmetellyt. Nyttemmin olen päässyt syvemmälle warcraftin saloihin, kun peterra otti minut huostaansa ja alkoi opettaa Night Elf pelaamisen hienouksia. Jaa tästä tuli varsinainen elämänkerta xD.

tFT:n ulkopuolinen elämä pyörii urheilun koulun ja naisten ympärillä wink Tosin nais-rintamalla tällä hetkellä hitusen hiljasta :O
Urheilen noin 5 kertaa viikossa ja parina päivänä lepäilen. Harrastan juoksua, hiihtoa luistelua, uintia ja sulkapalloa, sekä pidän Suonenjoen Vasaman yleisurheilu-koulua ala-asteelaisille smile Urheilun lisäksi harrastan kitaran soittoa(tytöt tykkää wink voi mennä parvekkeen alle laulamaan jotain romanttista xD) ja kuulun paikalliseen järvipelastusseuraan.. Vesi ja veneily on aina ollut lähellä sydäntä <3.

Kiittäen Pelur1 poistuu takavasemmalle.

Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

DivinesiaDate: Tuesday, 27.January.2009, 21:29 | Message # 2
<3
Aika hyvin kuvailtu prosessi suprin synnystä xD

When darkness falls
we are reborn

Pelur1Date: Wednesday, 28.January.2009, 07:16 | Message # 3
Necromancer
Sniif, joku Jonne13vKarvaton on suositumpi ku mä, sillä on postejaki jo 3:/ ja se on luettu useemmin :((( not fair perkele poistan koko threadin!!!! xD

footyDate: Wednesday, 28.January.2009, 17:28 | Message # 4
Statue (wau)
biggrin Hmm en kyllä välttämättä suosittele tota parvekkeen alla laulamista xD. Taino ainakaan sitä barbie girliä.

no luck, no cock.

Pelur1Date: Wednesday, 28.January.2009, 20:45 | Message # 5
Necromancer
Sä et oo kuullu kuinka kauniisti mä laulan! xD

MishaDate: Wednesday, 28.January.2009, 23:34 | Message # 6
Abomination
Group: SupR
huomasin tän threadin vasta nytten. luin sun esittelyn (melkei) ekaks =) väsäänpä oman..

• Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright MyCorp © 2024Make a free website with uCoz