Elikkä minä olen kingoftheundead(irl nimee en kerro :P), tunnetaan paremmin Kou, KouD tai king nimillä. Pelannu wc3 sen about 1.3-1.5 vuotta. Tft lähes koko ajan. Aluksi pelasin UD:lla, ja massasin wyrmiä
sitten yhteen aikaan vedin joka matsin jälkeen eri racella, kun yritin viime hävityn matsin vastustajaa matkia xD siitä mun 200 häviöö. Olen nytten aika unactive in ladder, kun pelaan vaan ID - Island Defense, ja oon aika haxor pro siinä :P aattelin tehä laddu come backin resen jälkeen. Toka acco mul on, nimee en muista, mut sen sitkun tarviin etin suprin jäsen listalta
irl-elämää mulla on sen verran et viime jaksossa keskiarvo oli sen 9 :P muuten se mun irl-elämä on joskus äidin/mummin kaa riippuen mis olen keskusteluu... Pelaan aikalailla 24/7, elikkä koulust pääsyn-20.00. Se on sellanen maaginen raja et sen jälkeen oven taakse ilmestyy isäpuoli joka rupee huutaa et kone kiinni. paremman esittelyn musta löytyy finh foorumin pohjalta, jos jotain kiinnostaa :P Ja ainiin oon 14v. Ja jos kysymyksiä, postatkaa ketjuun...