Mitäpä en krapulapäivänä tekisi. Heips, minä olen Petri Kuusipalo 17vee (30.5.2009 18v)
Tunnetaan paremmin nimellä Smokn, Smoke. (useita smurffeja myös)
Joo alottanut warcraftin 2008 tammikuussa, carbonin ansiosta vielä majailen täällä ja pääsin finh'n mellastavaan maailman ja sittemmin nCrew ja QP. Sittemmin löysin tien SupR'iin ja vielä täällä ollaan toistaiseksi.
Warcraftissa kehittynyt hurjaa vauhtia Divin, Capun, Naaman, Seinin ansiosta ja pari mentoria Finh'stakin löytyy mm. uDrox, Arir.
Eli asun pääkaupunki seudulla Helsingissä/stadissa/itä-helsingissä what evöör. Saanut bnetissä useita lempinimiä mm. Itä-Helsingin Tookie (by Famo). Joskus aikoinaan olin vittuileva pikkupoika sittemin pallot laskenu vai oliko ne palllit?
Suomi skenen most controversial henkilö sitten Gwinon & fuzerin. Jaan paljon mielipiteitä ja sanon suoraan mitä ajattelen milloinkin. Nii ja olen valmis harrastamaan puhelinseksiä anytime. Tykkään lauleskella ventissä (next George Michaels, mutta hetero) vaikka kaikki ei siitä pidäkkään joten taas tää Controversial sana tulee esiin. Kavereittenkaa tykkään hengaa, ottaa kuppia ja hiisaa jne. perus settiä. Ei oo virallisia harrastuksia paitsi Jokereiden markittaminen. Lenkkeilen pääsääntöisesti ja punttis jääny 6kk väliin ojentajalihaksen repeytymisen takia mutta kohta ollaan taas back in bisnes. Jääkiekkoa talvella pelaillaan aika helvetisti, viime talvi oli kuraa koska ulkojäät kusi toivottavasti nyt pysyis kelit tälläisinä HIENOINA! Korista ja skeittausta tulee kesällä aika paljon tehtyä ja rannalla löhöilyä.
Lopuksi jotain hienoja kuvia musta mitä netistä löytyy ja pieni pätkä mun hienosta, symfonoANAALIsesta sävelkorvasta.
kuva1
kuva2
Sävelkorva or so