|
Divinesian esittely
|
|
| Divinesia | Date: Tuesday, 27.January.2009, 13:32 | Message # 1 |
 <3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Status: Offline
| Okei, elikkäs. Kokonimi kuuluu: Juha Nurmenniemi ja olen marraskuussa 22 iältäni. Sux. Frozenissa tunnetaan nimellä "Divi", mutta pelailen yleensä jollain teiniacolla vähä aikaa kunnes taas palailen Diviin. Olen nyt pelannu Frozenia abouttiarallaa 3 vuotta, eli aloitin varsin myöhään. Aluksi pelasin kaikilla roduilla, mutta sitten aloin pelaamaan elffille, pelasin tällä sen puolitoista, kaksi vuotta. Joten Ud:lla olen pelaillu sen 1.5 vuotta, oikeestaan koko armeijanjälkeisen ajan. (Olen Kajaanin Rajajääkäri btw.) Opiskelen KeskiPohjanmaan ammattikorkeakoulussa liiketaloutta. Nimikkeeni tulee olemaan tradenomi. Ainiin, olen chief tässä klaanissa ja top 1 ud-pelaaja tällä hetkellä. Tarvitaan lisää kovia ud-pelaajia. Arirmind jos lopettais sen sc:n... Urheilen jatkuvalla syötteellä (uintia, luistelua, juoksua, salillakäyntiä, vetoharjoitteita, kuntolaitteita, salibandya) ja kuuntelen niinmaan perkeleesi heviä. Tällä hetkellä eniten Winampista tulee: Poisonblack, Machinae Supremacy -nimisiä bändejä. Frozenilta haen hyvää soolosijoitusta ens ladderissa. Jos proladderiin pääsisi, olisin ikihyvin iloinen. Ja syksyllä on suunnitelmissa lähtä vaihto-opiskelemaan Alankomaihin. Näin. Wish me luck. x)
When darkness falls we are reborn
|
| |
|
|
| LIC | Date: Tuesday, 27.January.2009, 22:02 | Message # 2 |
 Statue (wau)
Group: Arvostettu Shamu
Messages: 364
Status: Offline
| Divi lähtee pois? Miten meidän teini metsästyksen kans käy? Jatkanko mishan kanssa nelivetojen hakemista?
|
| |
|
|
| Divinesia | Date: Wednesday, 28.January.2009, 17:22 | Message # 3 |
 <3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Status: Offline
| Oon huomannu että jo teidän kahden läsnäolo keskenään aiheuttaa nelivetoa.
When darkness falls we are reborn
|
| |
|
|
| Misha | Date: Wednesday, 28.January.2009, 23:30 | Message # 4 |
 Abomination
Group: SupR
Messages: 610
Status: Offline
| xDDD 4wheel drive ftw! väistykää VAJAAVETOISET!! toivottavasti pääset sinne alankomaihin, mutta tulisi kyllä ikävä =)
|
| |
|
|
| tonttu-mies | Date: Wednesday, 28.January.2009, 23:35 | Message # 5 |
 Necromancer
Group: SupR
Messages: 481
Status: Offline
| Misha ihan iloisena pomppii ku divi lähtee alankomaihin! Hymy naamalla, noes! Toivottavasti opit jotain niitten kulttuurista ja tutustut siellä kaikennäkösii ihmisii ja ownaat ne wc3 vaikka väkisin. :/
Kou, olet sankari!!
|
| |
|
|
| footy | Date: Thursday, 29.January.2009, 13:16 | Message # 6 |
 Statue (wau)
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 321
Status: Offline
| joo ja ota grubbyn nimmari mulle !!
no luck, no cock.
|
| |
|
|
| Akee | Date: Thursday, 29.January.2009, 13:19 | Message # 7 |
|
Fiend
Group: SupR
Messages: 215
Status: Offline
| Quote (Divinesia) ja kuuntelen niinmaan perkeleesi heviä Oikein! Divi tykkää kanssa teiniposeista :>>
|
| |
|
|
| Divinesia | Date: Thursday, 29.January.2009, 13:44 | Message # 8 |
 <3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Status: Offline
| Quote (Akee) Oikein! Divi tykkää kanssa teiniposeista :>> Ei lol.... xD
When darkness falls we are reborn
|
| |
|
|
| Smokn | Date: Thursday, 29.January.2009, 17:16 | Message # 9 |
 Ghoul
Group: SupR
Messages: 178
Status: Offline
| Quote (Divinesia) Quote (Akee) Oikein! Divi tykkää kanssa teiniposeista :>> Ei lol.... xD hahaha ownt 
Aravirta Peltonen-Pirnes-Hentunen AJ.Niemi - Mr. X Riksman '2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'
|
| |
|
|
| Ninpou | Date: Thursday, 29.January.2009, 21:12 | Message # 10 |
 Fiend
Group: SupR
Messages: 221
Status: Offline
| kaikki muut tajusin mutta tää jäi vähän pimentoon älä kumminkaa vaivaudu kertoo minkälaista veto harjottelua.
http://www.youtube.com/watch?v=g9mVkhCCOgI JONSUUU !
Message edited by Ninpou - Thursday, 29.January.2009, 21:12 |
| |
|
|
| Divinesia | Date: Saturday, 31.January.2009, 01:11 | Message # 11 |
 <3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Status: Offline
| Vetoharjoitteita eli siis sellasta että juostaan esim. 60 metriä täysillä useasti peräkkäin sarjoina. Pirun rankkaa, paljo rankempaa mitä lenkillä olis. Se kehittää lihastoa, voimistaa ja nopeuttaa juoksua = tuo räjähtävyyttä.
When darkness falls we are reborn
|
| |
|
|
| tonttu-mies | Date: Saturday, 31.January.2009, 01:16 | Message # 12 |
 Necromancer
Group: SupR
Messages: 481
Status: Offline
| Quote (Divinesia) 60 metriä täysillä useasti peräkkäin sarjoina. Jotain tyyliin 5000m juoksuissa kun ne vuorottelee kärkipaikalla juoksemassa ja määräämäs tahtia.? Mutta juostaan ihan täysiä ja yksin?? Varmaan aika rankkaa.. O.o
Kou, olet sankari!!
|
| |
|
|
| Divinesia | Date: Saturday, 31.January.2009, 13:03 | Message # 13 |
 <3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Status: Offline
| Siis siinä ihan vaan hinkataan esimerkiks hallilla 60 metrin pituista juoksualuetta eka täysillä toiseen päähän, sit kävelypalautuksella takaisin ja sit heti uudestaan 60 metriä täysillä. Alettiin tosin vetään sitä hölkkäpalautuksella mutta niin, se pitää kokea että tajuaa millasta sen on. 
When darkness falls we are reborn
|
| |
|
|
| Misha | Date: Sunday, 01.February.2009, 00:21 | Message # 14 |
 Abomination
Group: SupR
Messages: 610
Status: Offline
| toinen esimerkki vois vaikka olla että juokset kaikein minkä lähtee mäkeä ylös ja sitten käännyt alas ja juokset taas täysillä ylös. korjatkaa jos olen väärässä? intervalli treenistähän on monta eri versiota ^^
|
| |
|
|
| Divinesia | Date: Sunday, 01.February.2009, 02:42 | Message # 15 |
 <3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Status: Offline
| Quote (Misha) toinen esimerkki vois vaikka olla että juokset kaikein minkä lähtee mäkeä ylös ja sitten käännyt alas ja juokset taas täysillä ylös. korjatkaa jos olen väärässä? intervalli treenistähän on monta eri versiota ^^ Totta, mutta tuolla haetaan jo selkeästi voimaa, ei nopeutta.
When darkness falls we are reborn
|
| |
|
|