Micronae Supremacy
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Forum moderator: Divinesia, Pelur1  
Divinesian esittely
DivinesiaDate: Tuesday, 27.January.2009, 13:32 | Message # 1
<3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Reputation: 14
Status: Offline
Okei, elikkäs. Kokonimi kuuluu: Juha Nurmenniemi ja olen marraskuussa 22 iältäni. Sux. Frozenissa tunnetaan nimellä "Divi", mutta pelailen yleensä jollain teiniacolla vähä aikaa kunnes taas palailen Diviin. Olen nyt pelannu Frozenia abouttiarallaa 3 vuotta, eli aloitin varsin myöhään.

Aluksi pelasin kaikilla roduilla, mutta sitten aloin pelaamaan elffille, pelasin tällä sen puolitoista, kaksi vuotta. Joten Ud:lla olen pelaillu sen 1.5 vuotta, oikeestaan koko armeijanjälkeisen ajan. (Olen Kajaanin Rajajääkäri btw.)

Opiskelen KeskiPohjanmaan ammattikorkeakoulussa liiketaloutta. Nimikkeeni tulee olemaan tradenomi. Ainiin, olen chief tässä klaanissa ja top 1 ud-pelaaja tällä hetkellä. Tarvitaan lisää kovia ud-pelaajia. Arirmind jos lopettais sen sc:n... smile

Urheilen jatkuvalla syötteellä (uintia, luistelua, juoksua, salillakäyntiä, vetoharjoitteita, kuntolaitteita, salibandya) ja kuuntelen niinmaan perkeleesi heviä. Tällä hetkellä eniten Winampista tulee: Poisonblack, Machinae Supremacy -nimisiä bändejä.

Frozenilta haen hyvää soolosijoitusta ens ladderissa. Jos proladderiin pääsisi, olisin ikihyvin iloinen.

Ja syksyllä on suunnitelmissa lähtä vaihto-opiskelemaan Alankomaihin. Näin. Wish me luck. x)


When darkness falls
we are reborn
 
LICDate: Tuesday, 27.January.2009, 22:02 | Message # 2
Statue (wau)
Group: Arvostettu Shamu
Messages: 364
Reputation: 5
Status: Offline
Divi lähtee pois? Miten meidän teini metsästyksen kans käy? Jatkanko mishan kanssa nelivetojen hakemista?
 
DivinesiaDate: Wednesday, 28.January.2009, 17:22 | Message # 3
<3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Reputation: 14
Status: Offline
Oon huomannu että jo teidän kahden läsnäolo keskenään aiheuttaa nelivetoa.

When darkness falls
we are reborn
 
MishaDate: Wednesday, 28.January.2009, 23:30 | Message # 4
Abomination
Group: SupR
Messages: 610
Reputation: 8
Status: Offline
xDDD 4wheel drive ftw! väistykää VAJAAVETOISET!!

toivottavasti pääset sinne alankomaihin, mutta tulisi kyllä ikävä =)

 
tonttu-miesDate: Wednesday, 28.January.2009, 23:35 | Message # 5
Necromancer
Group: SupR
Messages: 481
Reputation: 3
Status: Offline
Misha ihan iloisena pomppii ku divi lähtee alankomaihin!
Hymy naamalla, noes! sad

Toivottavasti opit jotain niitten kulttuurista ja tutustut siellä kaikennäkösii ihmisii ja ownaat ne wc3 vaikka väkisin. :/


Kou, olet sankari!!
 
footyDate: Thursday, 29.January.2009, 13:16 | Message # 6
Statue (wau)
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 321
Reputation: -4
Status: Offline
joo ja ota grubbyn nimmari mulle !!

no luck, no cock.
 
AkeeDate: Thursday, 29.January.2009, 13:19 | Message # 7
Fiend
Group: SupR
Messages: 215
Reputation: 8
Status: Offline
Quote (Divinesia)
ja kuuntelen niinmaan perkeleesi heviä

Oikein! Divi tykkää kanssa teiniposeista :>>

 
DivinesiaDate: Thursday, 29.January.2009, 13:44 | Message # 8
<3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Reputation: 14
Status: Offline
Quote (Akee)
Oikein! Divi tykkää kanssa teiniposeista :>>

Ei lol.... xD


When darkness falls
we are reborn
 
SmoknDate: Thursday, 29.January.2009, 17:16 | Message # 9
Ghoul
Group: SupR
Messages: 178
Status: Offline
Quote (Divinesia)
Quote (Akee)
Oikein! Divi tykkää kanssa teiniposeista :>>

Ei lol.... xD

hahaha ownt biggrin


Aravirta

Peltonen-Pirnes-Hentunen
AJ.Niemi - Mr. X
Riksman

'2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'

 
NinpouDate: Thursday, 29.January.2009, 21:12 | Message # 10
Fiend
Group: SupR
Messages: 221
Reputation: 0
Status: Offline
Quote
vetoharjoitteita

kaikki muut tajusin mutta tää jäi vähän pimentoon surprised

älä kumminkaa vaivaudu kertoo minkälaista veto harjottelua.


http://www.youtube.com/watch?v=g9mVkhCCOgI

JONSUUU !

Message edited by Ninpou - Thursday, 29.January.2009, 21:12
 
DivinesiaDate: Saturday, 31.January.2009, 01:11 | Message # 11
<3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Reputation: 14
Status: Offline
Vetoharjoitteita eli siis sellasta että juostaan esim. 60 metriä täysillä useasti peräkkäin sarjoina.

Pirun rankkaa, paljo rankempaa mitä lenkillä olis. Se kehittää lihastoa, voimistaa ja nopeuttaa juoksua = tuo räjähtävyyttä.


When darkness falls
we are reborn
 
tonttu-miesDate: Saturday, 31.January.2009, 01:16 | Message # 12
Necromancer
Group: SupR
Messages: 481
Reputation: 3
Status: Offline
Quote (Divinesia)
60 metriä täysillä useasti peräkkäin sarjoina.

Jotain tyyliin 5000m juoksuissa kun ne vuorottelee kärkipaikalla juoksemassa ja määräämäs tahtia.?
Mutta juostaan ihan täysiä ja yksin??
Varmaan aika rankkaa.. O.o


Kou, olet sankari!!
 
DivinesiaDate: Saturday, 31.January.2009, 13:03 | Message # 13
<3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Reputation: 14
Status: Offline
Siis siinä ihan vaan hinkataan esimerkiks hallilla 60 metrin pituista juoksualuetta eka täysillä toiseen päähän, sit kävelypalautuksella takaisin ja sit heti uudestaan 60 metriä täysillä.

Alettiin tosin vetään sitä hölkkäpalautuksella mutta niin, se pitää kokea että tajuaa millasta sen on. smile


When darkness falls
we are reborn
 
MishaDate: Sunday, 01.February.2009, 00:21 | Message # 14
Abomination
Group: SupR
Messages: 610
Reputation: 8
Status: Offline
toinen esimerkki vois vaikka olla että juokset kaikein minkä lähtee mäkeä ylös ja sitten käännyt alas ja juokset taas täysillä ylös. korjatkaa jos olen väärässä? intervalli treenistähän on monta eri versiota ^^
 
DivinesiaDate: Sunday, 01.February.2009, 02:42 | Message # 15
<3
Group: Kovin Järjestysmies
Messages: 747
Reputation: 14
Status: Offline
Quote (Misha)
toinen esimerkki vois vaikka olla että juokset kaikein minkä lähtee mäkeä ylös ja sitten käännyt alas ja juokset taas täysillä ylös. korjatkaa jos olen väärässä? intervalli treenistähän on monta eri versiota ^^

Totta, mutta tuolla haetaan jo selkeästi voimaa, ei nopeutta.


When darkness falls
we are reborn
 
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Search:

Copyright MyCorp © 2026Make a free website with uCoz