EPGL Qualeihin?
|
|
Anaking | Date: Tuesday, 22.September.2009, 22:51 | Message # 1 |
Ghoul
Group: SupR
Status: Offline
| Qualithan ovat jo alkaneet, mutta päätinpä kysäistä adminilta päästäisiinkö foldanneen imperialin tilalle karsimaan liigapaikasta kun tuo etusivun pelaajamiehistö näyttää tarpeeksi lukuisalta ja vahvalta. Kiinnostaako vai tuleeko täysi tyrmäys? Ei kai siitä mitään haittaakaan ole yrittää? Eikä ole ollenkaan varmaa päästäänkö edes qualeihin saatikka niiden kautta liigaan. Ja jos onnistuttaisiin itsemme liigaan keplottelemaankin niin eihän siellä ole pakko kärkisijoja kolistella, kuten aikaisemmilla kausilla suomalaiset klaanit ovat tehneet. Itse toimisin tässä hommassa vastaavana organa vaikkei aiempaa orgaamiskokemusta olekkaan(Divi lupas neuvoo :), ja jonkun rekryisin avittamaan enemmän tai vähemmän. Mitä mieltä jengi on? Mielipidettä kehiin.
I am ninja!
|
|
| |
Divinesia | Date: Wednesday, 23.September.2009, 07:36 | Message # 2 |
<3
Group: Kovin Järjestysmies
| Musta ihan hyvä idea, tosin Epgl aika kova paikka ilman yhtä kovanluokan vahvistusta. Mutta inessä ollaan organa kuin pelaajanakin.
When darkness falls we are reborn
|
|
| |
Anaking | Date: Wednesday, 23.September.2009, 17:23 | Message # 3 |
Ghoul
| Okei, eli admin olis mahdollisesti antamassa meille imperialin auto qualife-spotin. Se haluis eka nähdä meidän rosterin. Onko porukka mukana? Onko motivaatiota ja kiinnostusta? Tarvis suht pikaisia vastauksia, koska en haluais mennä liigaan ilman pelaajia. Vai riittääkö esl? Jos ei tuu tarpeeks pelaajia niin sanon, että ei olla tulossa.
I am ninja!
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Wednesday, 23.September.2009, 20:07 | Message # 4 |
Necromancer
| Jos joku naama saadaam? vai onko se jossai teamissa nykyää? :D fbs, divi, rainit angryt jne, jos niil o aikaa.. kyllä se mulle sopii.. pääsen jännäämää supri suorituksia :D (Ite tuskin pelaisin)
Kou, olet sankari!!
|
|
| |
footy | Date: Wednesday, 23.September.2009, 20:17 | Message # 5 |
Statue (wau)
| Tuskimpa naamaa saatte ku se on ieSissä
no luck, no cock.
|
|
| |
Anaking | Date: Wednesday, 23.September.2009, 20:51 | Message # 6 |
Ghoul
| Entäs sut?
I am ninja!
|
|
| |
Rain | Date: Wednesday, 23.September.2009, 22:31 | Message # 7 |
Jumalallinen proladduttaja
| ensinnäkin, VITTU TÄÄ UUS FORUM KUSEE! toiseks, KYLLÄ EPGL, ihan sama kui hyvii siel on, koska mä > all. Sen lisäks Divi > all. Ja vaik minä tai divi ei pääsiskää, ni meil on aina kou joka voit AK. Muutenki on kivaa pelaa kunnon pelaajii vs.
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Wednesday, 23.September.2009, 22:31 | Message # 8 |
Necromancer
| tähän olis toki voinu laittaa pollin samantien päälle :)
Kou, olet sankari!!
|
|
| |
Anaking | Date: Wednesday, 23.September.2009, 23:28 | Message # 9 |
Ghoul
| Pistin roosteriin kaikki pelaajat, jotka tossa etusivulla on lueteltu, ihan vain varmuuden vuoksi. Pakko ei ole pelaa. Mielellään lisää vahvistuksia siitä haluaako pelata vai ei.
I am ninja!
|
|
| |
Divinesia | Date: Friday, 25.September.2009, 11:54 | Message # 10 |
<3
| Olen 100 % mukana. Suurin motivaatio jatkaa ladutusta on justiinsa tämä ettei ihan pahasti sais turpaan. Noqua kaipaan, mutta muutoin meidän muiden on noustava. Katseet kohdistuu heihin, jotka reenaa eli Rain ja meikä saattaa jopa olla kaksi parasta jos kehitytään ellei Rumi ja Ake ala reenaileen. :)
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Friday, 25.September.2009, 15:32 | Message # 11 |
Necromancer
| Noq noq noq!!! noq ak! divi ak! rain rokkaa! tonttu on kingi! :) EPGL nyt näin aluksi.. imo mitä oon seurannu nyt tuolla, niin kehittyny niistä aikasemmista ajoista :)
Kou, olet sankari!!
|
|
| |
Divinesia | Date: Monday, 28.September.2009, 09:59 | Message # 12 |
<3
| Päästiinkö me ny liigaan?
|
|
| |
Anaking | Date: Monday, 28.September.2009, 13:14 | Message # 13 |
Ghoul
| Ilmotin adminille, että meillä on tarpeeksi pelaajia ja että toi etusivun rosteri pitää paikkaansa. Nyt vastausta odotellessa olisi kiva jos tulisi lisää pelaajia tai edes vastauksen tulevatko vai eivät. Muutkin voivat kysellä herroilta Rumi, Akee. Angry, Arir, Petzku ja Kapsan, jos heitä näkevät, että pääsevätkö pelaamaan.
I am ninja!
|
|
| |
Divinesia | Date: Monday, 28.September.2009, 17:58 | Message # 14 |
<3
| Parempi päästä, kerta tällä VIIKOLLA on eka peli. Rain puheli et torstai passais varmasti. Mullekki kyllä kävis torstai-ilta mitä parhaiten.
|
|
| |
Anaking | Date: Wednesday, 30.September.2009, 20:55 | Message # 15 |
Ghoul
| Niille ei käynyt torstai, koska niillä on peli ieS:siä vastaan :S Eli ei taida mikään ihan rupusakki olla. Koitan saada viikonlopulle, toivottavasti kelpaa. Ja kaikki pelaajat vois pistää mesensä mulle tai lisätä minut (antti.kaupppi@hotmail.com)
I am ninja!
|
|
| |