ID - Island Defense
|
|
Super-sheep | Date: Thursday, 11.December.2008, 21:37 | Message # 16 |
Acolyte
Group: Ulkopuolinen
Status: Offline
| Quote (Darkslayer) Tylsä peli, pakko myöntää. Indeed. Täytyy vain osata rakentaa torneja ja muureja. Loppu onkin sitten odottamista ja sit kun titu kuolee tornille se tapaja on aina "HAHAHAHA IM PRO I CAN BUILD A TTOWER HAHAHAQMMSW".
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Thursday, 11.December.2008, 22:43 | Message # 17 |
Destroyer
Group: SupR
| Ja ilmeisesti ppl pelannu paljon... ID:ttä on pitänyt pelaa joka racel et voi sanoa noin, ja joka takulla niillä, itellä on viel yks jäljel, nimittäin harvinaisin:Faerie warrior.
Moonlight shines upon the quilty.
|
|
| |
Hubbari | Date: Sunday, 01.February.2009, 09:19 | Message # 18 |
Acolyte
Group: Ulkopuolinen
| Joo Tä peli on vampirismin tapanen mut parempi...Vampirismis kaikki on 1000 kertaa massiivisempii....DMG Armorit ja muut... Pelaan aina melkein builderil mut eilen pelasin pitkästä aikaa titaanil ja vahingos ownasin satyyrin jolla oli 3000hp ja kait 15 armorii xD *olin bubonicus, se hasiseva titaani -.-* Ja FAIRIE ROCKS
+ = Better... ++ = Better Than Better... Me = Own...
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Monday, 25.May.2009, 13:08 | Message # 19 |
Destroyer
| Nyt mä aion opettaa ihmisii pelaan tätä! tääkin on tiedoks yhtä mukavaa kun Dota, sitten kun osaa pelaa, eikä vain tee tornit/muurit, ja oottaa et titaani tulee rasikaan sut/delaa sun baseen.
|
|
| |
Rain | Date: Monday, 25.May.2009, 13:33 | Message # 20 |
Jumalallinen proladduttaja
| kou, helpommalla pääset et kehotat ihmisiä alkamaan pelaa humanilla soloo.
|
|
| |
Anaking | Date: Monday, 25.May.2009, 14:20 | Message # 21 |
Ghoul
| Quote (kingoftheundead) mä aion opettaa ihmisii pelaan tätä! tääkin on tiedoks yhtä mukavaa kun Dota Halukkaita varmasti löytyy ;)
I am ninja!
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Monday, 25.May.2009, 16:40 | Message # 22 |
Destroyer
| Quote (Rain) kou, helpommalla pääset et kehotat ihmisiä alkamaan pelaa humanilla soloo. Kysyinkö sulta mitää? Kyl ana niit löytyy :P ID on imo yht kivaa kun Dota, kunhan pääsee sisää ns. Oon btw imo servun top-20 ainakin idn pelaajis, varmaan lähemmäs top-10 :P
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Monday, 25.May.2009, 17:03 | Message # 23 |
Necromancer
| Sehän on hienoa :))
Kou, olet sankari!!
|
|
| |
Pelur1 | Date: Monday, 25.May.2009, 18:35 | Message # 24 |
Necromancer
Group: Kovin Järjestysmies
| gosukou :)
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.
|
|
| |
Smokn | Date: Tuesday, 26.May.2009, 02:22 | Message # 25 |
Ghoul
| Quote (kingoftheundead) Oon btw imo servun top-20 ainakin idn pelaajis, varmaan lähemmäs top-10 :P Quote (kingoftheundead) Oon btw imo servun top-20 ainakin idn pelaajis, varmaan lähemmäs top-10 :P Quote (kingoftheundead) Oon btw imo servun top-20 ainakin idn pelaajis, varmaan lähemmäs top-10 :P Quote (kingoftheundead) Oon btw imo servun top-20 ainakin idn pelaajis, varmaan lähemmäs top-10 :P Quote (kingoftheundead) Oon btw imo servun top-20 ainakin idn pelaajis, varmaan lähemmäs top-10 :P YLPEE SUSTA! <333333
Aravirta Peltonen-Pirnes-Hentunen AJ.Niemi - Mr. X Riksman '2miljoonan euron Jokerien ykköskenttä 2009-2010'
|
|
| |
Finfinity | Date: Tuesday, 26.May.2009, 12:00 | Message # 26 |
Acolyte
| Quote (kingoftheundead) kou, helpommalla pääset et kehotat ihmisiä alkamaan pelaa humanilla soloo. Kysyinkö sulta mitää? Nii rain! Kysyikö kou sulta mitään? x))
.....................
|
|
| |