Heroes of newerth
|
|
Arirmind | Date: Sunday, 14.February.2010, 21:13 | Message # 136 |
Ghoul
Group: SupR
Status: Offline
| Jos toi on kaikki se, mitä msy:stä saa irti tosi tilanteessa, ni ei mua kyllä kiinnosta pelata.
|
|
| |
kumilelu | Date: Sunday, 14.February.2010, 21:19 | Message # 137 |
Necromancer
Group: Kovin Järjestysmies
| Joo mä en voi sille mitään että toi yx rupes vänkää siinä.. ei ollu kauheen kiva juttu.! Seuraavaan peliin tarvitaan vähän enemmän aikaa ja joustoa jopa oravalta ei se käy niin et mä pelaan ton kaa. Jos venattaan sua 45min paikalle.. Sori oravalle siittä etten sanonut aikasemmin (selvemmin) että, voisi olla peliä tulossa mutta, tonttu ana arir ja pelur1kin jopa tiesi että sellanen voisi olla tulossa tänään : ) Kyllä se siittä kun kyseessähän oli vasta eka suuniteltu peli ja aikaa ei sen kummemmin sovittu joten oli hieman vaikea järjestää sitä Toivotaan että KOUn! claani suostuu vaika re-matsii niin mun ei ainakaan tartte pelata jot voi spungitjapängit sit rauhassa pelaa...
PullaMössöIhminen--->IhmisPerse--->HomoPetteriOnTyttö!
|
|
| |
Arirmind | Date: Sunday, 14.February.2010, 21:34 | Message # 138 |
Ghoul
| Ei meillä oo mitään chansseja EBQ:ta vastaan. Ne on paljon kurinalasempi tiimi ja me ollaan tällänen apinakasa. Ensin avain pelaaja ei suostu pelaan, sit bannaaja/pickaajaks valitaan SpunQ. Hyvä pelaaja, mut ainaki mä pelasin sen kaa ensimmäistä kertaa tänään. Voi olla et se on pelannu muiden kans enemmä et tietää mitä ne osaa. Olin olettanu et saisin pelaa, mut olinki sit obsipaikalla. Kaikille oli ok ja peli alko. Oliko msy:llä ees viittä loppuun asti? Veikkaan et EBQ:lla ainakin oli. Tää oli oiva esimerkki kuinka heikko tiimi ollaan niihin verrattuna. Onnittelut koulle ja EBQ:lle.
Message edited by Arirmind - Sunday, 14.February.2010, 21:36 |
|
| |
kumilelu | Date: Sunday, 14.February.2010, 21:45 | Message # 139 |
Necromancer
| täh mehän voittettiin se! Ja apina laumasta ollaan kaukana toisiin verrattuna noilla meni about kuukausi siihen että saadaan peli aikaan... ja sit varttia ennen kunnes pelin pitäisi alkaa mulle soitetaan että pelaan sieltä saatana..
|
|
| |
Arirmind | Date: Sunday, 14.February.2010, 21:50 | Message # 140 |
Ghoul
| O.O no johan nyt. Yritin tulkita sun postista et hävisitte %) Onpas EBQ paska clani. No onnittelut teille. Oon silti aika pettyny tohon ihme sekoiluun. EDIT: kelasin sen replanki läpi. Hyvää duunia teitte. Teillä oli hyvin map hallussa melkein koko pelin ajan. SpunQin hag oli tosi kova riesa, orava pelas just sopivan rohkeesti eikä tehny lopussa niitä luonteenomasia 1v3 yrityksiä. Kumin ultit oli jeralla hyviin aikoihin ja barrier idolin käyttökin onnistu. Alkukankeuksien jälkee Tontun farmi oli just sitä tasoo mitä pitääkin, mutta matsin Tosi-Soturi-titteli pitää antaa analle. EBQ:n ankat käveli jonossa, sokeena pitkin mappia ilman minkäänlaista visionia ja magmuksen ulti-blink-surge sai aina 3-4. Muutamat taistelut oli genocidetetty jo ennenku taistelu oli ees alkanu. wp Olisko koulla jotain sanottavaa matsista?
Message edited by Arirmind - Sunday, 14.February.2010, 23:02 |
|
| |
Anaking | Date: Sunday, 14.February.2010, 22:49 | Message # 141 |
Ghoul
| Arvostan :)
I am ninja!
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Sunday, 14.February.2010, 23:08 | Message # 142 |
Necromancer
| Quote (kumilelu) tonttu ana arir ja pelur1kin jopa tiesi että sellanen voisi olla tulossa tänään Njoo tota.. Ite tiesin tosta CW suunnitelmasta kun eilen siitä jotai puhuttiin joskus kaiketi.. mutta ennen tota peliä, kou whispas mulle jotai tyylii "15min ni o 5 pelaajaa" tai jotai tollasta, mutta meillä porukat oli afkaamas/mestoilla :P ni sit rupesin huutelee kumille siitä, että kou o vihdoin saanu pelaajat.. :D Njoo.. Seuraavaks jotai klaania vastaan jolla on pelaajiakin pelaamaan CW, kun onhan meilläkin niitä pelaajia joku 5-10 melki aina online ;P Ja pitäis pelaa niillä joita on eikä alkaa venailee tuntia yhtä tyyppiä joka sit sekottaa pakan iha totaalisesti, kuten tänään tapahtu. Ei siinä mitään.. jotenki vaan arvasin et jotai tapahtuu ku orava joinaa :P Ensin venaillaan tunti sitä, kaikki alkaa rageemaan EBQ:sta (1 obs to hb now!!!) ja sit kun orava joinaa ni "joo mä pelaan ton kans"... Olis peli alkanu joku 40 min aikasemmi jos oltais pelur1 vaa otettu pelaa mut arskalle ei käyny.. Pelur1 olis voinu ottaa Anakingin paikan ja Anaking Oravan paikan taktiikoissa imo. Pisti kyl hiema vituttaa toi touhu tos :E Mut hyvinhä ne pelas.. orava ja spunkki veteli jotai bloodbathia siel :/ Niin ja oli muute paska peli multa.. ei päässy yhtää vauhtiin :( Olis pitäny se scoutti ottaa xD
Kou, olet sankari!!
Message edited by tonttu-mies - Sunday, 14.February.2010, 23:18 |
|
| |
Arirmind | Date: Monday, 15.February.2010, 01:16 | Message # 143 |
Ghoul
| Quote (tonttu-mies) Olis peli alkanu joku 40 min aikasemmi jos oltais pelur1 vaa otettu pelaa mut arskalle ei käyny Sori.. mä otin ton dead seriously ja halusin oravan line upiin. Hupipelejä tulee pelattua useita satoja, mut cw:tä vain jotain kymmeniä. Ja sotia jossa on kumin ja tontun lämmittelemä flamewar pohjalla hyvin harvoin. Halusin voittaa. Aloin ryyppään ku en päässy pelaan ja nää selittelyt on sen tulos.. scrollatkaa ylöspäin ja naureskelkaa :D
|
|
| |
kumilelu | Date: Monday, 15.February.2010, 13:22 | Message # 144 |
Necromancer
| Quote (Arirmind) Aloin ryyppään Kuulostaa järkevältä tavalta kiertää vastuuta jospa teen sitten samoin : )
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Monday, 15.February.2010, 13:35 | Message # 145 |
Destroyer
| Peli meni omalt osalt aika perseelle, kun tein ne alku ittarit. Sit tosiaan magmus pelas imo parhaiten kaikista, se oli se suurin riesa meille. Tosiaan ei olla viel saatu meiän cw teamii kasaan, kun nyt vasta on oikeesti pelaajia, jotka pystyy pelaan kunnon peliä, kyllä meil public pelaajii on, mut ei niil oikeesti cw pelata. Ja tosiaan sellasta viestii vaan meiän claanilaisilta, että eivät suostu ens kerral obseil pelaan. Ja kanssa ens kerralla, sitten käytätte niit saamarin ylimääräsiä, ettekä oota kurrea kahta vuotta. Ja kiitän ariria respectistä, tosin meiän pitää viel saada hiljaseks clan chatti cw ajaks.. Oli kipu persees kun claanilaisit spammaa jtn pubi kamaa siellä, tai keskustelee meiän obsin kaa ;S
Moonlight shines upon the quilty.
|
|
| |
kumilelu | Date: Monday, 15.February.2010, 14:36 | Message # 146 |
Necromancer
| Meiltä lähti obsit n. 10min kohalta jos et huomannu?
|
|
| |
tonttu-mies | Date: Monday, 15.February.2010, 15:56 | Message # 147 |
Necromancer
| Jepa, näin teki :p Sylcomi oli siel pelissä aika yksin, amis tais lähtee aika alussa ja pelur1 vähä myöhemmin, ne kai voi varmistaa viel.. Jossain kohtiin kyl tuli "has left the game" yms eikä rejoinia tullu eikä niitä pahemmi onlinessakaan näkyny Quote (Arirmind) Ja sotia jossa on kumin ja tontun lämmittelemä flamewar :E? Mut mitä se orava jotai sano, että kumi oli sanonu että spunq pääsee kans pelaan? :D Ihme sekoilua ja meinas mennä koko paska paskaksi. :/
Kou, olet sankari!!
Message edited by tonttu-mies - Monday, 15.February.2010, 16:00 |
|
| |
kumilelu | Date: Monday, 15.February.2010, 16:34 | Message # 148 |
Necromancer
| juuh sanoin että pääsee obsiin jos haluaa! Added (15.February.2010, 16:34) ---------------------------------------------
Quote (kumilelu) Ja tosiaan sellasta viestii vaan meiän claanilaisilta, että eivät suostu ens kerral obseil pelaan. Ja kanssa ens kerralla, sitten käytätte niit saamarin ylimääräsiä, ettekä oota kurrea kahta vuotta. Kou kuule jos te ootte soutanu ja huvannu ton cw:n kanssa 1kk niin aika paljon jos saadaan line uppi valmiiksi tunnissa... Ja oon ihan samaa mielt noista obseista ei niitä tarvita kattokoon replan jos kiinostaa..
|
|
| |
kingoftheundead | Date: Monday, 15.February.2010, 18:25 | Message # 149 |
Destroyer
| Noh juu kyl se on hyvin, mut otetaan huomioon se, että se oli tiedos et sinä päivänä saattaa olla cw. Mut oikeesti ei ens kerralla odoteta yhtä pelaajaa sitä 45min, jos muit on tarjol.
Moonlight shines upon the quilty.
|
|
| |
Anaking | Date: Monday, 15.February.2010, 21:52 | Message # 150 |
Ghoul
| Quote (kingoftheundead) tai keskustelee meiän obsin kaa Mähän arvasin että te kusetatte! x) Meil ei kyl obsit huijannu yhtään.
I am ninja!
|
|
| |