joku voisi imuttaa noi kaikki ihmisten suosittelemat biisit ja laittaa ne kokoelmaks. Ei noita youtube linkkejä jaksa alkaa availee, varsinkin kun kaikki sanoo vaan, että "joo tää on hyvä!!one!!eleven". Jos laittais vähän yksityiskohtasempaa esittelyä kappaleesta esimerkiksi mihin kategoriaan kuuluu (hevi, trance, chillout jne.), minkä tyyppinen? (balladi? jne.) ja näin. Nyt se on vähän kuin ostaisi sikaa säkissä, ei tiedä mitä tulee kun linkin avaa.
EDIT:
Ai niin! Ja jottei tämä menisi pelkästään vaatimusten esittämiseksi, niin tässä on mun avustukseni threadin hengissä pitoon.
http://common.replayers.com/Capu....rak.mp3
Tämä on audio filu mun ikuisuusprojektiin eli burrowrush videoon. Replayt on kyllä tallessa ja videopätkät valmiina, mutta ei vain löydy intoa opiskella uutta videon editointiohjelmaa. Veli on mixannu tämän. Mielestäni aika onnistunut.
biisit:
01 - Rhapsody Of Fire - Lux Triumphans (edit)
02 - 3 Inches Of Blood - Deadly Sinners (short cut)
03 - Immediate Music - Desperate Hour
04 - Finntroll - Slaget Vid Blodsälv (edit)
05 - Kotiteollisuus - Kuningas Mammona (short cut)
06 - Immediate Music - Feel the Magic
Ne biisit myös tulee tässä järjestyksessä. Kesto on tasan 10 minuuttia. Laittakaa kommaa mitä pidätte. Noista bändeistä ehkä vähän vieraampia voi olla 3 inches of blood, finntroll ja rhapsody. 3 inches of blood on tällästä vähän rankempaa matskua lähinnä laulun osalta. Muuten aika perustiukkaa metallia. Rhapsody tekee mahtipontista fantasiakikkeliheviä ja aloitus on sen mukainen. Finntroll taas on enemmän folk eli kansanmusiikkipainotteista metallia ja laulavat ruotsiksi.
Itse pidän tästä mixistä ja kuuntelen sitä melko useasti, koska siinä vaihtelee aika mukavasti noi tunnelmat ja biisit.
P.S Jos joku osaa editoida videoita tai tietää jonkin helppokäyttöisen videoneditointiohjelman tai on muuten ennen leikkinyt videopätkillä niin pistä privaa.