|
StarCraft 2
|
|
| Pikku_Paviaani | Date: Sunday, 23.November.2008, 16:05 | Message # 16 |
 Ghoul
Group: Ulkopuolinen
Status: Offline
| joo-o kai se on World Of Starcraft mut niillä ei oo ku 3 starcraft ukkoo :O tai jos saa olla kaikil zerglingeil ja tollaasil niin sit vähä enemmän jos ei SC2 tuu lisää ukkoi viivästyy yoi KOUn WoS
I'm Here As Always...
|
| |
|
|
| Viitapiru | Date: Sunday, 23.November.2008, 17:54 | Message # 17 |
 Acolyte
Group: SupR
| Voin vaan kuvitella miten Fail joku "World of Starcraft" vois olla.
Mjooh gg.
|
| |
|
|
| orc-master1 | Date: Sunday, 23.November.2008, 19:34 | Message # 18 |
 Acolyte
Group: Ulkopuolinen
| En ikinä paljasta tietolähteitäni:D
|
| |
|
|
| tonttu-mies | Date: Friday, 26.December.2008, 01:05 | Message # 19 |
 Necromancer
| Juuu.. Ei ole tulossa mitään World of Starcrafteja. Kuvittele, miten hankala se olisi kehittää.. Ideana oikeastaan hieno. Mutta, blizzard on vihjannut Wc4:sen suuntaan yhdessä SC2 koskevassa asiassa, kun kommentoivat sitä SC2 jakoa 3 osaan, sanoivat, että aikovat käyttää sitä ehkä wc4:ssäkin.. Ei ole blizzard vahvistanut asiaa.. Sano ohi suun Mutta veikkaan, että Wc4 tulee.. Julkistetaan varmaan 2009-2010... Ja WoW lisäosakin on tulossa.. Wrath of the Lich Kingin lisäksi.. Kuulemma teema tai uusi aluekin päätetty jo.. Monet uskovat Emerald Dreamia (Lohikäärme juttuja..) Mutta.. Itse aion SC2 hommaa.. kuinka paljon se sitten maksaa.. :< saa nähä.
Kou, olet sankari!!
|
| |
|
|
| Arirmind | Date: Friday, 26.December.2008, 01:53 | Message # 20 |
 Ghoul
| Varmastin ostan sc2:n. Se ei tuu oleen ykkösen tasonen, mutta kukapa voittais RTS pelien Jeesuksen? Yli kymmenen vuotta vanhaa peliä pelailen edelleenkin. Enkä usko et pelaaja kanta on radikaalisti pienempi kuin warcraft III:ssa (ainaki jos jätetään pure custom pelaajat pois). Tuleva peli on rakennettu siis hyvin vankalle pohjalle ja jos se yltää edes puoleen siitä peli-ilosta mitä sc sai aikaan, niin vuosituhannen RTS on valmis. Map editor menee varmasti taas askeleen eteenpäin ja ylimääräiset 5 vuotta elinikää pelille on taattu. Ainoostaan idiootit ei ostais tätä peliä. Peli hijoutuu täydelliseks viimestään lisälevyn/levyjen aikaan (kuten warcraftin ja starcraftin kävi). Tottakai ne tekee warcraft nelosenkin. Muutaman vuoden päästä alkaa pyöriin huhuja siitä ja sitten kun blizzardi virallisessa tilaisuudessa ilmoittaa työskentelevänsä warcraft 4:n parissa, voidaan olettaa että peli valmistuu n. 2,5 vuotta tuosta ilmoituksesta. Blizzard ei oo mikää EA, joka sylkee parin vuoden välein uuden C&C pelin. Blizzard itseasiassa haluaa viedä pelisarjaa tuntuvasti eteenpäin. Sitten kun aika on sopiva ja riittävästi uusia ideoita on keksitty, tehdään wc4.
Message edited by Arirmind - Friday, 26.December.2008, 01:56 |
| |
|
|
| Pelur1 | Date: Friday, 26.December.2008, 10:15 | Message # 21 |
 Necromancer
Group: Kovin Järjestysmies
| C&C-peli on mikä?
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.
|
| |
|
|
| kingoftheundead | Date: Friday, 26.December.2008, 11:56 | Message # 22 |
 Destroyer
| Command and conquer on C&C, pelannu ne kaikki paitti uusimman läpi :P Muttah kun wc4 tulee ostan sen, siihen saakka, jossei sc2 vie kaikkii wc3 pelaajii, niin pelaan wc3.
Moonlight shines upon the quilty.
|
| |
|
|
| tonttu-mies | Date: Friday, 26.December.2008, 12:45 | Message # 23 |
 Necromancer
| Quote (Arirmind) Blizzard ei oo mikää EA, joka sylkee parin vuoden välein uuden C&C pelin. Blizzard itseasiassa haluaa viedä pelisarjaa tuntuvasti eteenpäin. Juu.. Toi EA nyt on näyttäny tekevän tollasta Futuristia tankkeja, ei mitää järkevän näkösiä unittejakaan.. Ne uusimmat voisi olla ihan hyviä, jos olis panostanu vähän enemmän ulkonäköön.. Grafiikat on hyvät, mutta ne unittien, rakennuksien skinit.. Ei oikeen sovi tollaset Laser valomiekat + leijuvat ja raputankit johonkin vaihtoehtoiseen 2 MS:ään.. :E Blizzard taas hioo ja kuuntelee pelaajiaan.. Korjaa bugit kohtuullisessa ajassa, pelit on balanced ja kummiskin löytyy jotain parannettavaa, blizzard hoitaa senkin (Tosin sit löytyy joitain, jotka ei tykkää niistä.., mutta blizzard yrittää hoitaa senkin kuntoon parhaalla mahdollisella tavalla) Tuossa onkin ehkä pääsyy siihen, miksi Blizzardin pelejä jaksaa pelaa kauan Ja tohon EA juttuun.. EA sano sulkevansa Need For Speed -pelisarjan studion, että ei näköjään enään tuu NFS pelejä lisää.. (Sekin olisi hyvä sarja, ja olikin.. Carbon) oli varmaan paras osa siitä. NFS Underground 2 oli lähes yhtä hyvä uusimmista) Wc4 kyllä 99% varmasti tulee.. Ellei jostain syystä blizzard katoo jonnekin tai joku EA osta sitä :E ~tonttu-mies
Kou, olet sankari!!
|
| |
|
|
| Arirmind | Date: Friday, 26.December.2008, 15:49 | Message # 24 |
 Ghoul
| Moni wc3 pelaaja tulee tekeen saman virheen sc2 kanssa ku mä wc3 kanssa. Ensin on pelattu vuosia starcraftia ja opeteltu se peli. Kun tulee joku wc3 heroineen, vähäisine hitaasti liikkuvine yksiköineen jotka ei kuole. Spellitki on mitättömiä verrattuna starcraftiin => hyi en varmana pelaa! Kaikkee uutta mitä en tykkää opetella. Sit lisälevyn patchin 1.20 aikoihin vasta tulin mukaan. Ja kyllähän se wc3 oli mahtava peli ku siihen tutustu! Voi kuinka paljon kivempaa oliskaan ollu pelaa alusta asti ja nähdä kuinka metagame kehittyy, vanhat taktiikat jää pois, keksitään uusia rusheja ja todetaan ettei ne oikeesti ookaa hyviä. Kaikki massiiviset nerf patchit jne. Teitä oudoksuttaa kaikki uus mitä sc2 tuo: Ei heroja, joku mälsä synkkä scifi maailma joka ei kiinnosta alkuunkaan. Mutta ulkonäöllä ja herojen poisjäämisellä ei oo mitään tekemistä sen kanssa, että peli on hyvin hiottu, blizzardin tekemä ja pelimekaniikka viädään varmasti siihen suuntaan et sitä on kiva pelaa 1n1 ja on rajattomasti erilaisia tyylejä/taktiikoita. Tulee oleen paras RTS pitkään aikaa, seuraava varteenotettava tulee oleen wc4 noin viiden vuoden päästä sc2 julkasusta. Ehkä jopa kauemmin. Ei oo pakko ostaa sc2 heti, mutta tuutte kyl ostaan sen jossain vaiheessa jos ootte RTS ystäviä. Se vaan harmittaa ettei oo ollu alusta asti mukana. Puhun ihan kokemuksesta. - Arirmind, the highest ranked Cerebrate
|
| |
|
|
| kingoftheundead | Date: Friday, 26.December.2008, 20:30 | Message # 25 |
 Destroyer
| Noh arir... Katos mä oon suuri RTS fani :P pelannu tosiaan kaikki c&c paitti generals(se on paskaaah). Siinä vaan on se, että mä nautin wc3:messa myös customien peluusta, ja sen tason customeja ei saa sc2, koska ei ole heroja, spellejä, itemeitä... Jos mulla VPD alennus kupongissa on pari tyhjää paikkkaa/täynnä ja enää vähän aikaa sen viimeseen käyttöpäivään, ostan sittten sen Sc2 jossei muit pelei oo. Ja mulle wc3 meinaa jotain... Se on eka peli jota pelaan/pelasin monta tutii päivässä, pitkän aikaa. Sitä ennen mun ennätys oli yhteensä tunneissa 119 tuntia pokemon firered. Wc3 on menny ainakin se 1000 tuntia jo.
|
| |
|
|
| LIC | Date: Friday, 26.December.2008, 22:02 | Message # 26 |
 Statue (wau)
Group: Arvostettu Shamu
| Arir joku blizardin värväämä mainostaja ja suostuttelija mielenkiinto kyl heräs xD.
|
| |
|
|
| Pelur1 | Date: Saturday, 27.December.2008, 12:59 | Message # 27 |
 Necromancer
Group: Kovin Järjestysmies
| Kai mäki joskus ostan sen sc2, mut ensin haluun vähän kyl nähä miltä se näyttää..
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.
|
| |
|
|
| Arirmind | Date: Saturday, 27.December.2008, 13:34 | Message # 28 |
 Ghoul
| Quote (kingoftheundead) generals(se on paskaaah). !! Generals lisälevyn kans (zero hour) on reda kolmosen kans ainoot C&C pelit jotka toimii jotenki fiksulla tasolla 1n1. Et oo tainnu tutustua generalssiin lisälevyn kera. Mut joo.. sama se mulle koska sen sc2:n tuut ostaan. Pelaile toki kaikki tulevat C&C pelit läpi. Ei se joku sc2 oo niihin verrattuna ostamisen arvonen.
Message edited by Arirmind - Saturday, 27.December.2008, 13:43 |
| |
|
|
| kingoftheundead | Date: Saturday, 27.December.2008, 14:25 | Message # 29 |
 Destroyer
| Juuh... Mulla on vitunmoinen päätös edessä :P en osaa päättää otanko reds kolmosen boxille vai koneelle kun en ole 100% varma, että pyörittääkö tää sitä, mut kuulemma tää oli viiem vuon kun ostettiin parhaimpia pelikoneita mitä löytyy.
|
| |
|
|
| tonttu-mies | Date: Saturday, 27.December.2008, 14:29 | Message # 30 |
 Necromancer
| Ite en tykänny C&C3 niin kovin paljoa.. Empä sit oo ostanukkaa C&C3 lisäriä ja RA3:kaan.. Generals on kyllä hyvä, siinä pärjää armottomalla rushimisella ;D mutta kou, RA3 saa xboxille ladattua demon ja katot siinä miten se toimii just tykkäät niin osta sille, mutta imo kantsis PC:lle (RTS ovat PC pelejä!!!!!) Blizzun RTS:sät on jotenkin aina ollu niin imboja!
Kou, olet sankari!!
|
| |
|
|